Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb mijne ruim anderhalf jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen, maar mijn pup was ietwat vertraagd
Nu denk ik dat ik een onderdeeltje mis om de stang aan de kar vast te maken. In de handleiding zie ik het niet duidelijk staan. Zou iemand voor mij een fotootje van dat gedeelte kunnen maken?
Ik zat van de week ook te puzzelen en was er van overtuigd dat ik wat miste. Kon het iig ook niet terugvinden in de handleiding. Maar bleek toch te kloppen.
Lukt mij niet om zo snel een foto te plaatsen, maar heb je wel een zwart 'ding', plat, beetje ovaal, gat erin en een langwerpig uitsteeksel erop van ongeveer 3 cm? Klinkt heel vaag sorry, maar als je m hebt dan snap je meteen wat ik bedoel. Als je die hebt dan heb je alles wat je nodig hebt, die moet namelijk aan het achterwiel bevestigd worden. Bout eraf schroeven, ding erop draaien en dan kan je de kar er aan schuiven. Je moet dan ook nog een zilver klipje hebben die je dan weer door het gat van het langwerpige ding kan schuiven om m te verankeren.
Mocht het echt te vaag voor je zijn, wat ik helemaal kan begrijpen, maar dacht wie weet lukt het toch zo, dan zal ik vanvond even kijken of ik toch nog een foto kan plaatsen. Let me know.
Het gedeelte dat aan het wiel moet, zit al aan de fiets. En dat clip ding heb ik ook.
Alleen ik mis volgens mij een pin of iets dergelijks om de stang mee aan de kar te bevestigen.
Goed topic he :p
Ja een pin die je eerst zo vast mogelijk draait en dan met zo'n hefboom vastzet.
Heb je al een foto anders klap ik de mijne vanmiddag/-avond uit voor een foto.
Hahaha, we komen er wel uit. Maar dat clipding is dus bij mij in iedere geval de pin. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat die van mij net iets anders is. Sorry kan nu echt nog geen foto plaatsen. Dit lukt vanavond pas.
Jeee!! Super dat het gelukt is!
Ik heb een een pup sinds een week, Maan, ze is 10 weken nu en ben al een paar keer wezen fietsen met haar. In het begin beetje piepen, maar nu gaat ze lekker liggen en kluiven. Heb een grote kar tot 40 kg, dus nog langer, maar heb hiervoor een kinderkar gehad dus ben wel wat gewend. Fiets er zonder problemen mee door de stad, gaat prima.
Ik ben dan toch bang dat iemand die van rechts of links komt de kar over het hoofd ziet. Heb niet zo'n zin er een vlaggetje aan te hangen
Maar naar het park of bos moet wel kunnen. En dan sparen voor een bakfiets.