Nu wil hij sinds een week niet meer eten. Of ja, niet meer uit zijn etensbak. Ik heb zijn gebit gecontroleerd, maar op wat tandsteen na is daar niks verontrustends te zien. Hij eet gerust een botje, winterwortel ed. dus gebitspijn lijkt me niet.
Als ik zijn brokjes uitstrooi over het gras of meeneem tijdens de wandeling eet hij ze met plezier op. Alleen als ik hem te eten geef, wil hij ze niet. Hij kijkt me aan met een blik van: vrouwtje, dít ga ik niet eten. Ik heb al geprobeerd om het lekkerder te maken, maar ook daar trapt hij niet in

Het probleem is alleen dat hij nogal gevoelig is voor veel dingen en ik eindelijk brokken had gevonden waar hij het goed op doet, Wolfsblut met geit en paard en zoete aardappel. Ik wil eigenlijk dat hij gewoon met smaak zijn eten eet, hij heeft zijn hele leven als een bootwerker gegeten en nu eet hij met lange tanden. Ik kan ook niet zomaar zijn eten wegzetten, hij was wat te mager en is nu eindelijk goed op gewicht.
Dus ik ben op zoek naar ander voer. Wellicht iets van Renske oid? Is dat goed en volwaardig voer? Het moet gluten en kip(eiwit)vrij zijn. Wie kan me helpen?
Kvv doet hij het niet goed op.