Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag wat laatste foto's gemaakt van ons paard en mijn vriend opgetrommeld om ook een paar foto's te schieten, zodat ik er zelf ook bij kon. Hij is van mijn moeder en mij en we hebben hem 8,5 jaar. Dit is een kleine selectie uit 100 foto's, na het uitzoeken.
Cinnepin schreef:Oh bah, durfde dat niet te vragen.
wat mankeert hij?
Geeft niet Hij is al een aantal jaren afgekeurd. Hals kapot, daardoor zenuwen kapot, rug kapot en nu achterbenen ook. En dat door simpel vastliggen wat voor nogal wat schade zorgde die door de DA pas na een jaar ontdekt werd.
Sterkte.
Dat zal een heftige beslissing geweest zijn, denk ik.
Soms wil het bij paarden echt niet meer, blijven ze pijn houden. En dan vind ik de keus om te laten inslapen heel eerlijk en vriendelijk naar het paard.
Maar o, wat doet die beslissing pijn meestal.
Fijn dat je nog een mooie/leuke fotoshoot met hem gedaan hebt!
Oh wat een mooie foto's . Ik vind het inslapen van elk dier zwaar en heftig maar een paard moeten laten gaan lijkt mij echt zo'n intens zwaar iets. Zo'n groot edel dier te moeten missen moet zwaar zijn. Heel veel sterkte
Ach, wat verdrietig... Mooie foto's zijn er nog van jullie samen gemaakt, dat zijn waarde olle herinneringen voor later, zo weet ik uit eigen ervaring. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte...
Helaas weet ik ook hoe het is een paard te moeten inslapen. Bij vlagen mis ik m'n gekke plukjespaard nog steeds... Hij is al bijna 4 jaar dood
Wel prachtige foto's! Dit soort foto's zijn zo dierbaar.
Machie schreef:Heel veel sterkte...
Helaas weet ik ook hoe het is een paard te moeten inslapen. Bij vlagen mis ik m'n gekke plukjespaard nog steeds... Hij is al bijna 4 jaar dood
Wel prachtige foto's! Dit soort foto's zijn zo dierbaar.
Ik weet hoe je je voelt. Dit wordt paard nummer 3 en de vorige 2 zijn vlak na elkaar ingeslapen ruim 8 jaar geleden. Blijft lastig. Nu helemaal, omdat dit waarschijnlijk ook het laatste paard is wat ooit van mij geweest is. Ik ben al 3 jaar gestopt met rijden, omdat dat met hem niet meer ging, maar helemaal geen paard meer hebben wordt wel een flinke verandering.