Het was allemaal een beetje spannend toen ze uit de bus kwam, maar toen Malou eenmaal door had dat er allemaal lekkere dingen uit mijn zak kwamen, was er niet veel meer van de spanning te merken
In de auto heeft ze afwisselend bovenop me gelegen en gezeten en rustig naar buiten gekeken. Ondertussen kon ik mooi haar tuigje en halsbandje om doen en op maat maken en ook dat vond ze allemaal prima.
Ik heb haar thuis gewoon mee naar binnen genomen. Shib en zij hebben 2 seconden gesnuffeld aan elkaar en toen was het goed.

Net ook al een stukje gewandeld en dat gaat prima. Ze reageert niet echt op rare geluiden zoals dikke motoren die voorbij komen rijden. Ze heeft netjes buiten gepoept en geplast en loopt vrolijk met haar staartje fier in de lucht rond
Allen de omgang met Koos vraagt nog wat aandacht. Ze vindt hem echt eng en zodra hij in de buurt komt, begint ze te grommen en trekt een lipje op. Gelukkig is ze erg voergericht dus iedere keer als ze wil gaan grommen, vraag ik haar aandacht en krijgt ze een koekje. Als ik te laat ben, blokkeer ik het zicht, dan is ze ook stil, vraag aandacht en beloon haar daarvoor. Koos kon net al op de bank zitten terwijl Malou op de rugleuning ligt en ze was stil.
Nu ligt ze met een diepe zucht naast me op de bank.
Ze is echt super relaxt, is vrolijk zonder uitbundig te zijn. Volgens mij vindt ze het allemaal wel prima zo
Betere foto's volgen nog