Als ik stoffen dingen met piepjes koop sloopt Laila ze binnen 5 minuten. Flostouwen worden uit elkaar geplozen. Alleen een rubber chuckit bal overleeft het nog steeds. Van die rubber botten met voertjes er in heb ik maar die vinden ze niet erg interessant. Van die schattige KONG inktvisjes, alle poten eraf
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onverslijtbare hondenspeeltjes
Moderator: moderatorteam
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Onverslijtbare hondenspeeltjes
Bestaan deze?
Als ik stoffen dingen met piepjes koop sloopt Laila ze binnen 5 minuten. Flostouwen worden uit elkaar geplozen. Alleen een rubber chuckit bal overleeft het nog steeds. Van die rubber botten met voertjes er in heb ik maar die vinden ze niet erg interessant. Van die schattige KONG inktvisjes, alle poten eraf
Ik wilde morgen weer wat nieuwe speeltjes kopen. Hebben jullie tips daarvoor, dat je zegt van "nou dat is echt iets wat heel blijft" 
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Onverslijtbare hondenspeeltjes
Bij Yla was de kong onverslijtbaar. En Ari sloopt echt helemaal niks, de box met speelgoed en knuffels wordt alleen maar voller en voller.

- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
De zwarte kong speeltjes gaan hier al een poos mee.
Verder 2 banden, een crossband en een kruiwagenband.
Prima speelgoed!
Prima speelgoed!

- Jackira
- Zeer actief
Geweldig lijkt me dat, zo'n hond die niet sloopt. Maar helaas ik heb hier 4 slopers en een Dino die heel zoetjes uren met een piepspeeltje pieptthom schreef:Bij Yla was de kong onverslijtbaar. En Ari sloopt echt helemaal niks, de box met speelgoed en knuffels wordt alleen maar voller en voller.
Kong heb ik ooit gehad. Maar dan moet ik er gelijk 5 denk ik anders krijgen ze ruzie
Laatst gewijzigd door Jackira op 22 jun 2016 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Haha, ik heb een tijdje geleden precies zo'n topic geopend vanwege sloperd Amy 
Amy kijkt ook niet naar harde hondenspeeltjes van rubber, ze wil alleen zachte speeltjes maar die zijn dan weer binnen no time aan flarden. De Kong scrunch knots (met touw als vulling) hebben het hier best lang uitgehouden en die vond ze wel leuk: http://www.medpets.nl/kong-scrunch-knots/
Ook deze wasbeer bleef beduidend langer heel dan gewone pluchen speeltjes: http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ten/344558
Verder werden in het topic dat ik toen startte ook veel andere goede tips gegeven waar je misschien wat aan hebt: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=306985
Amy kijkt ook niet naar harde hondenspeeltjes van rubber, ze wil alleen zachte speeltjes maar die zijn dan weer binnen no time aan flarden. De Kong scrunch knots (met touw als vulling) hebben het hier best lang uitgehouden en die vond ze wel leuk: http://www.medpets.nl/kong-scrunch-knots/
Ook deze wasbeer bleef beduidend langer heel dan gewone pluchen speeltjes: http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... ten/344558
Verder werden in het topic dat ik toen startte ook veel andere goede tips gegeven waar je misschien wat aan hebt: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=306985
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Hier hetzelfde, een scooterband met een 3 cm dik nylon touw eraanHylos schreef:De zwarte kong speeltjes gaan hier al een poos mee.
Prima speelgoed!
Verder heb ik in NL een rubberen "stok" gekocht (Sumo) super is die, maar alleen om mee te apporteren, ze mag die nooit alleen hebben
Verder spelen ze hier met afgeknipte spijkerbroek pijpen, een knoop aan beide einden en trekken maar. Maar ja die zijn natuurlijk niet onverwoestbaar
- Arline
- Zeer actief
Voor Nox neem ik af en toe van de supermarkt een bananendoos mee. Die zijn best stevig. Deze mag hij helemaal aan gort trekken. En wanneer ik het zat ben veeg ik alles bij elkaar en gooi ik het weg. Hij vind het prachtig om het kapot te trekken en voor mij is het goedkoop (gratis). Maar dit is dus niet de tip van een speeltje dat heel blijft.
- dagmar88
- Zeer actief
Arline schreef:Voor Nox neem ik af en toe van de supermarkt een bananendoos mee. Die zijn best stevig. Deze mag hij helemaal aan gort trekken. En wanneer ik het zat ben veeg ik alles bij elkaar en gooi ik het weg. Hij vind het prachtig om het kapot te trekken en voor mij is het goedkoop (gratis). Maar dit is dus niet de tip van een speeltje dat heel blijft.
- Jackira
- Zeer actief
Zo'n band zou voor Shira en Nola ook wel wat zijn denk ik.Hylos schreef:De zwarte kong speeltjes gaan hier al een poos mee.
Prima speelgoed!
- Jackira
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Arline schreef:Voor Nox neem ik af en toe van de supermarkt een bananendoos mee. Die zijn best stevig. Deze mag hij helemaal aan gort trekken. En wanneer ik het zat ben veeg ik alles bij elkaar en gooi ik het weg. Hij vind het prachtig om het kapot te trekken en voor mij is het goedkoop (gratis). Maar dit is dus niet de tip van een speeltje dat heel blijft.
Hier trekken ze elkaar in de doos door de kamer.
- Jackira
- Zeer actief
Maakt niet uit, als ze er mee spelen is het goedArline schreef:Voor Nox neem ik af en toe van de supermarkt een bananendoos mee. Die zijn best stevig. Deze mag hij helemaal aan gort trekken. En wanneer ik het zat ben veeg ik alles bij elkaar en gooi ik het weg. Hij vind het prachtig om het kapot te trekken en voor mij is het goedkoop (gratis). Maar dit is dus niet de tip van een speeltje dat heel blijft.
- Jackira
- Zeer actief
Daarvoor heb ik die chuckit bal, dat is voor in de ballenwerper ofwel door ons de zwiep genoemd.mosquito1980 schreef:Hier hetzelfde, een scooterband met een 3 cm dik nylon touw eraanHylos schreef:De zwarte kong speeltjes gaan hier al een poos mee.
Prima speelgoed!![]()
Verder heb ik in NL een rubberen "stok" gekocht (Sumo) super is die, maar alleen om mee te apporteren, ze mag die nooit alleen hebbende "stok" is van mij
Verder spelen ze hier met afgeknipte spijkerbroek pijpen, een knoop aan beide einden en trekken maar. Maar ja die zijn natuurlijk niet onverwoestbaar
- Jackira
- Zeer actief
Ja nu herinner ik me dat topic weerDeDiana schreef:Haha, ik heb een tijdje geleden precies zo'n topic geopend vanwege sloperd Amy
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... tex/373544
Shibby is een mega sloper, maar deze bal gaat al 1,5 jaar mee

Oké, de piep is er binnen een half uur (pas!!) uit, maar voor de rest ligt die bel nog net zo gaaf in huis als toen ik 'm kocht.
Shibby is een mega sloper, maar deze bal gaat al 1,5 jaar mee
Oké, de piep is er binnen een half uur (pas!!) uit, maar voor de rest ligt die bel nog net zo gaaf in huis als toen ik 'm kocht.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Gimmick
- Zeer actief
http://www.staffs-exclusives.com/Webwin ... -Maxx.html
Even een investering maar levenslange garantie
Even een investering maar levenslange garantie
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Arline
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Arline schreef:Voor Nox neem ik af en toe van de supermarkt een bananendoos mee. Die zijn best stevig. Deze mag hij helemaal aan gort trekken. En wanneer ik het zat ben veeg ik alles bij elkaar en gooi ik het weg. Hij vind het prachtig om het kapot te trekken en voor mij is het goedkoop (gratis). Maar dit is dus niet de tip van een speeltje dat heel blijft.
Hier trekken ze elkaar in de doos door de kamer.
- Arline
- Zeer actief
Ri@ schreef:Maakt niet uit, als ze er mee spelen is het goedArline schreef:Voor Nox neem ik af en toe van de supermarkt een bananendoos mee. Die zijn best stevig. Deze mag hij helemaal aan gort trekken. En wanneer ik het zat ben veeg ik alles bij elkaar en gooi ik het weg. Hij vind het prachtig om het kapot te trekken en voor mij is het goedkoop (gratis). Maar dit is dus niet de tip van een speeltje dat heel blijft.
Je kunt er erg veel leuke spelletjes mee doen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Gimmick
- Zeer actief
De zwarte Kong was hier een kwestie van 30 min toen lag de bovenste kleine bal eraf... helaasM@scha schreef:(zwarte) kong, nylabone en boomerball.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- M@scha
- Zeer actief
Gimmick schreef:De zwarte Kong was hier een kwestie van 30 min toen lag de bovenste kleine bal eraf... helaasM@scha schreef:(zwarte) kong, nylabone en boomerball.
dan was hij te klein

- Gimmick
- Zeer actief
De grootste?M@scha schreef:Gimmick schreef:De zwarte Kong was hier een kwestie van 30 min toen lag de bovenste kleine bal eraf... helaasM@scha schreef:(zwarte) kong, nylabone en boomerball.
dan was hij te klein
Dat lijkt me heel sterk ...
- M@scha
- Zeer actief
Gimmick schreef:De grootste?M@scha schreef:Gimmick schreef:De zwarte Kong was hier een kwestie van 30 min toen lag de bovenste kleine bal eraf... helaasM@scha schreef:(zwarte) kong, nylabone en boomerball.
dan was hij te klein
Dat lijkt me heel sterk ...
nee inderdaad. hier is dat gelukkig altijd goed gegaan

- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Hoorde op een toller clubmatch dat deze lang heel blijft
http://t.zooplus.nl/shop/honden/spel_sp ... ngs/454822
- sypke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabijhoun
Zeker. Sypke is nu bijna 14 en ik heb nog steeds speeltjes uit haar puppytijd.Ri@ schreef:Bestaan deze?![]()

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Murdock heeft een Starmark durable bal waar hij al geruime tijd mee doet. Omdat hij groot is voor zn bek krijgt hij er ook niet echt meer grip op dan m vasthouden. Maar hij is geen hele fanatieke sloper moet ik er bij zeggen.
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ja maar dan wel de juiste maat. Die van zooplus is relatiefklein. Ik heb bij pets-place een vele grotere gehaald. Van chuck it heb je ook hele grote ballen. Die heeft norah hier dus ook. Maar je hebt van meer merken van dat soort grote ballen, zoals van jolly de tug en toss en de romp roll Dat soort speelgoed hebben wij hier in huis.Sigrid,Sandy en Diva schreef:Hoorde op een toller clubmatch dat deze lang heel blijft
Zo ben ik vooral erg fan van het speelgoed van zogoflex. Dat gaat hier echt niet kapot. Alleen uiteindelijk kwijt (en dan komt het ineens weer ergens vandaan)
En de gatenbalen van JW. De honden trekken het hier zelf niet stuk. Wel als wij eraan gaan trekken....

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Zwarte grootste kong

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
De zwarte kong, de Chuckit-bal en de Bionic speeltjes blijven hier wel heel. Andere speeltjes zijn zo kapot.