mercedes2803 schreef:Ik lees iets over de (beperkte) houdbaarheid maar kan dan weer niet vinden wat die houdbaarheid is hahahahahaha
Dat verschilt uiteraard altijd, gezien het steeds die is van het 'oudste' product dat we er in doen.
Vb die van laatste mengeling is houdbaarheid tot eind dit jaar, maar vb de chondroitine die er in zit, was net vers en die is nog veel langer houdbaar.
Het is dus zeker niet zo dat het dan slecht wordt, enkel de werking van bepaalde bestanddelen zou iets minder kunnen worden.
De aanbevolen hoeveelheid is een onderhoudsdosis, wat meer geven kan zeker geen kwaad.
Zoals met alles reageren honden er individueel op, de een kan er duidelijker op reageren dan de ander. Ik ben er zelf al meerdere jaren heel tevreden van voor mijn honden, ds heeft nog steeds niets van chemische pijnstilling.
Mijn pup had een nare blessure aan een paar maand, zij kreeg echter al van in het begin de flexi junior, en haar herstel is vlotter gelopen dan normaal.
We hebben zelfs een oude dame die het inneemt, ze kon door reuma de zetel niet meer uit. Nu kan ze weer wandelen.
Een wondergeneesmiddel is het natuurlijk niet, maar voor mij heeft het zijn werking al wel degelijk bewezen, zo ook ervaringen van klanten. Negatieve ervaringen hebben we nog niet gekregen, als in honden die er verkeerd zouden op reageren.