Kind is twee kilo aangekomen sinds haar laatste bezoek aan de dierenarts 2 jaar geleden
Omdat ik toch aangaf dat het me gewoon niet lekker zat is alles nog eens beter bevoeld, da denkt aan een lichte lage rugpijn, en neigt naar wat spondylose en wat minder naar arthrose.
Bij de da liep ze overigens normaal, en sprong ook gemakkelijk op een bankje, zul je net zien
Maar goed, ze snapte mij wel dat ik aangaf dat er iets was en dat ik wilde zien of het gedrag anders zou worden en het algehele beeld als we toch wat pijnstilling zouden geven.
We kregen dus een klein flesje Novacam mee, puur om te zien of dat inderdaad verandering gaat brengen.
Haar ogen gaan wel wat achteruit, dus da merkte terecht op dat trap af in het donker of schemer dus eng is en dat het niet te maken hoeft te hebben met ongemak van spieren en gewrichten.
Al met al blij dat ze door de medische check kwam, "zoals ze nu is kan ze wel 18 worden!" mijn vriend helemaal blij en opgelucht hahaha het is en blijft toch zijn hondje hé
Nu maar zien of de Novacam zijn ondersteuning gaat geven, of dat het echt tussen mijn oren zit dat ik haar gewoon niet zo vrij als anders vind de laatste tijd.