Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Daisy@ schreef:Wow, mooi zeg. Wij gaan volgende week er naartoe.
Ik vind het een mooi opgezette dierentuin, waar de dieren de ruimte hebben en niet als een stel aquariumvissen achter glas te bekijken zijn. Geen garantie op het zien van alle dieren en dat schijnen sommige mensen een tegenvaller te vinden, maar mij maakt dat niet uit. Als je geduld hebt en goed rondkijkt, zie je veel meer dan je verwacht.
Rebble schreef:
Ik wil er ook graag heen maar het is wel erg uit de richting voor ons, ik moet dus geduld hebben tot we er een keer in de buurt op vakantie gaan.
Bij ons thuis vandaan is het ook nogal een afstand, maar wij zitten een paar dagen op de Veluwe en daar vandaan is het ruim een uur, en voor ons prima te doen.
Daisy@ schreef:Wow, mooi zeg. Wij gaan volgende week er naartoe.
Ik vind het een mooi opgezette dierentuin, waar de dieren de ruimte hebben en niet als een stel aquariumvissen achter glas te bekijken zijn. Geen garantie op het zien van alle dieren en dat schijnen sommige mensen een tegenvaller te vinden, maar mij maakt dat niet uit. Als je geduld hebt en goed rondkijkt, zie je veel meer dan je verwacht.
Klinkt goed.
Zulke dierentuinen zijn het mooiste! En ja, dan moet je soms even wachten.
We gaan met vrienden die ook heel geduldig zijn en gek op dieren zijn. Dus we wachten dan gewoon rustig af.
Rebble schreef:
Ik wil er ook graag heen maar het is wel erg uit de richting voor ons, ik moet dus geduld hebben tot we er een keer in de buurt op vakantie gaan.
Bij ons thuis vandaan is het ook nogal een afstand, maar wij zitten een paar dagen op de Veluwe en daar vandaan is het ruim een uur, en voor ons prima te doen.
Ja, dat is inderdaad te doen. Ruim 2,5u enkele reis voor een dagje dierentuin vind ik echt te lang
Wij zijn er vorige week geweest, maar jou foto's zijn veeeeellllllll mooier.
Ik vond het ook erg mooi en heb alle dieren gezien, nee ik jok, niet de kroko.
We konden ook bijna meteen in de atracties stappen.
Voor ons is het ook een eind rijden, maar wij hadden een hotel geboekt en zijn eerst wezen stappen in Assen.
Gr. van Annet, James en haar 4 duveltjes, en Bowie vanaf de regenboogbrug.
Had graag willen gaan, we zaten vlakbij toen we een week in het Witte Huisje zaten maar we gingen net voor het weekend dat ie open ging weg (en zou ook niet graag in het openingsweekend gegaan zijn). Misschien dat we later nog een keer naar het Witte Huisje gaan en dan de dierentuin bezoeken.
M@rleen schreef:
Ik zou er ook graag eens naartoe gaan met Elyna
Het is voor kinderen echt een topdierentuin volgens mij, er is naast het bekijken van de dieren ook heel veel te doen/ontdekken voor hen. Dus als je de kans krijgt zou ik zeker een keer gaan met Elyna. Weet zeker dat zij het daar erg naar haar zin zal hebben.
Prachtfoto's Suzanne , wij gaan de eerste week van Augustus als we op vakantie zijn in Drenthe.
Kleinkinderen gaan ook mee en verheugen zich er nu al op
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Wat een prachtige foto's zeg!
Ik vond Emmen altijd al een mooie dierentuin, maar dit moet dus nog beter zijn. Helaad is het vanuit ons een flink eind rijden, misschien dat we er ons in onze vakantie toch aan wagen.
Ik vind het juist leuk dat de speelplekken voor de kinderen overal in het park verspreid zijn en aansluiten op de thema's van de directe omgeving. Er zijn wel degelijk speelplekken buiten hoor.
Het zijn alleen niet van die voorgekauwde standaard speeltuinen nee, de kinderen moeten er wel voor lopen en goed hun ogen open houden om ze te ontdekken.
Als je naar de dierentuin gaat voor de speeltuin, kun je deze dierentuin beter mijden en naar Koningin Julianatoren of iets soortgelijks gaan.
Wij gaan de laatste vrijdag van de grote vakantie.
Dan moet het grootste deel van Nederland naar school en dan zijn we in slagharen dus dat is qua afstand beter te doen. De kinderen weten dat nog niet uiteraard want stel dat er wat tussenkomt...
Ben heel benieuwd.
LongFields schreef:Ik vind het juist leuk dat de speelplekken voor de kinderen overal in het park verspreid zijn en aansluiten op de thema's van de directe omgeving. Er zijn wel degelijk speelplekken buiten hoor.
Het zijn alleen niet van die voorgekauwde standaard speeltuinen nee, de kinderen moeten er wel voor lopen en goed hun ogen open houden om ze te ontdekken.
Als je naar de dierentuin gaat voor de speeltuin, kun je deze dierentuin beter mijden en naar Koningin Julianatoren of iets soortgelijks gaan.
Ja dat vind ik dus ook . Ik heb alleen de klimtouwen gezien . Maar ik heb er ook niet echt opgelet moet ik zeggen . Gelukkig niet van die knal rode en gele klimtoestellen dat zou erg storen. Wat ik trouwens wel storend vond was die brulstem van degene die een show gaf bij de apen .
Er is een plek waar ze van alles met water en zand kunnen doen, ergens anders kunnen ze " fossielen" opgraven, bij de olifanten is een soort vlottentocht te doen en zo zijn er op veel verschillende plaatsen dingen te spelen en te ontdekken voor kinderen.
flamme schreef:Wij gaan de laatste vrijdag van de grote vakantie.
Dan moet het grootste deel van Nederland naar school en dan zijn we in slagharen dus dat is qua afstand beter te doen. De kinderen weten dat nog niet uiteraard want stel dat er wat tussenkomt...
Ben heel benieuwd.
ahhh jammer dat je een vrijdag pakt, ik ben dan OF aan het werk of zelf op vakantie gok ik....
Anders had ik je opgesnord
Dat de olifanten hier zwemmen zegt deels ook iets over hoe blij en relaxed ze zijn trouwens...
Ze zijn er ten op zichte van hun oude verblijf echt 200 % op vooruit te gaan en kunnen dus natuurlijker gedrag laten zien - waaronder zwemmen
Ik vind dat dus echt te gek.
En datzelfde geld, naar ik hoorde tijdens de safari trip, ook met de giraffes
Er waren er twee die er lekker bij waren gaan liggen.
Dat is gedrag dat ze enkel laten zien als ze zich volkomen veilig en relaxed voelen.
Ze kunnen namelijk niet te snel opstaan, als ze dat wel doen kunnen ze zelfs tegen de vlakte gaan door iets met de bloeddruk.
Ik heb er dus twee zien liggen en dat was ook al heel mooi om te zien.
flamme schreef:Wij gaan de laatste vrijdag van de grote vakantie.
Ben heel benieuwd.
ahhh jammer dat je een vrijdag pakt, ik ben dan OF aan het werk of zelf op vakantie gok ik....
Anders had ik je opgesnord
Oh da's jammer ja!
Misschien veranderen de plannen nog. Dan laat ik het je zeker weten
Wij hebben een abbo ik woon er 20m vandaan en ga vaak doordeweeks met mijn zoon van 2 dan is 2 uur net lang genoeg. En we pakken elke keer een ander deel.
Once upon a time can happen anytimeWhiskey*Toska*Storm*Roxy*