Nou kan ik voor overdag wel alle kleden/tapijten e.d. uit huis halen, maar ik wil sowieso voor 's nachts iets dat bloedproof is. Iets dat ze niét uit kan trekken. Bestaat zoiets?
Ze heeft nu deze (in het zwart, het is verdorie geen prostituee):

Moderator: moderatorteam

Jet daarentegen...Lemuria schreef: Ze heeft nu deze (in het zwart, het is verdorie geen prostituee):

Maar dit is de winnaar. Ik zie niet hoe ze dié uit zou kunnen trekkenBrigitte schreef:Ik ga Kat een medical petshirt aantrekken
Oh, vraag dat Coda maarLemuria schreef:@StephanieR: Dat is een goede! Die ga ik onthouden
Maar dit is de winnaar. Ik zie niet hoe ze dié uit zou kunnen trekkenBrigitte schreef:Ik ga Kat een medical petshirt aantrekkenDat gaan we maar eens proberen.
Tjika heeft ook altijd een MPS aangehad als ze loops was. Ging prima en bleef gewoon aan.Lemuria schreef:@StephanieR: Dat is een goede! Die ga ik onthouden
Maar dit is de winnaar. Ik zie niet hoe ze dié uit zou kunnen trekkenBrigitte schreef:Ik ga Kat een medical petshirt aantrekkenDat gaan we maar eens proberen.

S is erg klein hoor. Bij Tama zat die heel erg strak.Lemuria schreef:Izzy heeft een ruglengte van 45cm. Volgens de maattabel zou ik dan een S moeten hebben. Maar bij indicatie staat dat dat de maat van een Maltheser, Franse Bulldog of Pekinees zou moeten zijn. Nou is Izzy klein, maar niet zó klein...Een maat groter zou voor een ruglengte vanaf 49cm zijn, dat is dan weer net te ruim denk ik.
Lemuria schreef:Maar dit is de winnaar. Ik zie niet hoe ze dié uit zou kunnen trekkenBrigitte schreef:Ik ga Kat een medical petshirt aantrekkenDat gaan we maar eens proberen.
He, je bent me voor, hahahahaZamunda schreef:Lemuria schreef:Maar dit is de winnaar. Ik zie niet hoe ze dié uit zou kunnen trekkenBrigitte schreef:Ik ga Kat een medical petshirt aantrekkenDat gaan we maar eens proberen.
![]()
![]()
Geef je mettertijd nog een update?
Ja. Ik zie de toegevoegde waarde van bloeddruppels in m'n interieur gewoon écht nietgonnie schreef:Ben je echt zo erg vies van bloed?
Ik ben echt een zeurkous wat dingen vies vinden betreft, maar bloed vind ik niet vies. Ook geen bloed van de loopsheid. Nou, heb ik hele oude lakens dus als daar eens een vlekje in blijft zitten maakt het me niet uit.
En ik heb zeil in huis liggen en laminaat in de slaapkamer.
Ook een karpet in de woonkamer maar daar zie je haast niks op. Heb er nu nog maar een die loops is en daar vind ik haast niks van. Maar goed die ligt ook niet in bed s'nachts, overdags wel.

O hoe ze het deed weet ik niet maar Rana kreeg ze altijd uit.Lemuria schreef:@StephanieR: Dat is een goede! Die ga ik onthouden