Toen vielen er ook wat meer kwartjes w.b. schijndracht. Een paar dagen terug vond ik haar tepels vergroot (alweer loops?!
Mag ik jullie voorstellen aan het enige, maar dan niet minder gewenste pupje: Mo-bièle

Moderator: moderatorteam

Javeertje schreef:Gefeliciteerd, je bent oma![]()
Is dat het speeltje die ze laatst op show won en die ze echt stom vond?
Nanna schreef:Ik zou Mobièle in een emmer water gooien en daar zo'n minuut of vijf laten ronddobberen. Dat zal ze leren.
Ach ja, vierkant gebouwd ras...... weer zo'n KlapkaakDeDiana schreef:Ach... Gekke troelen ook met hun schijndracht.
Ik denk dat Mo-bièle een kruising is met een nogal vierkant gebouwd ras.
Bedankt. Heb je interesse? Voor over een week of 8 zoek ik nog een gouden mandjeM@scha schreef:och wat een prachtige pup! gefeliciteerd oma!!
Lemuria schreef:Bedankt. Heb je interesse? Voor over een week of 8 zoek ik nog een gouden mandjeM@scha schreef:och wat een prachtige pup! gefeliciteerd oma!!Ik verzeker dat Mo-bièle niet hondagressief is.

Lemuria schreef:Bedankt. Heb je interesse? Voor over een week of 8 zoek ik nog een gouden mandjeM@scha schreef:och wat een prachtige pup! gefeliciteerd oma!!Ik verzeker dat Mo-bièle niet hondagressief is.
Ze worre nie vals geboren maar gemaaktdagmar88 schreef:Altijd hetzelfde met die SPA fukkers, en maar blijven ontkennen.
Ze neemt d'r taak echt serieus inderdaadpioenroos schreef:Och, wat ziet ze eruit als een betrokken en serieus moedertje