Hans heeft hem in elkaar gezet en Nina sprong er meteen in!

Pippy vond de doos het allerleukst en heeft er lang mee gespeeld

en Silky?? Die vond het een stom en eng ding en wilde er meteen weer uit

Moderator: moderatorteam

geen idee eigenlijkZamunda schreef:Ik heb geen verstand van die dingen, dat voorop gesteld, maar het lijkt me als hond ook heel stom als je niet rechtop kunt zitten. Is dat normaal bij die hondenkarren, dat een beetje formaat hond er niet rechtop in kan zitten?

Misschien als ze het eenmaal accepteert dat je het bovenluikje open kan doen. Ik zie hier wel eens iemand fietsen met een labrador in zo'n fietskar en die zit dan heel parmantig uit het bovenluikje te kijken. Zo'n leuk gezicht.Ingrid48 schreef:geen idee eigenlijkZamunda schreef:Ik heb geen verstand van die dingen, dat voorop gesteld, maar het lijkt me als hond ook heel stom als je niet rechtop kunt zitten. Is dat normaal bij die hondenkarren, dat een beetje formaat hond er niet rechtop in kan zitten?maar Silky ligt altijd veel, dus dat zal geen probleem voor haar zijn. Ik heb gister nog een stuk over de oprit gereden en morgen gaan we naar het bos, dat zal ze wel leuk vinden
![]()
Steeds maar iets leuks aan koppelen, dan wordt het vanzelf een leuk ding
dat is een goed ideeSterre schreef:Misschien als ze het eenmaal accepteert dat je het bovenluikje open kan doen. Ik zie hier wel eens iemand fietsen met een labrador in zo'n fietskar en die zit dan heel parmantig uit het bovenluikje te kijken. Zo'n leuk gezicht.Ingrid48 schreef:geen idee eigenlijkZamunda schreef:Ik heb geen verstand van die dingen, dat voorop gesteld, maar het lijkt me als hond ook heel stom als je niet rechtop kunt zitten. Is dat normaal bij die hondenkarren, dat een beetje formaat hond er niet rechtop in kan zitten?maar Silky ligt altijd veel, dus dat zal geen probleem voor haar zijn. Ik heb gister nog een stuk over de oprit gereden en morgen gaan we naar het bos, dat zal ze wel leuk vinden
![]()
Steeds maar iets leuks aan koppelen, dan wordt het vanzelf een leuk ding

Haha wat een heerlijk beest.Neeltje schreef:Ik denk ook dat het veel zal schelen als ze rechtop kan zitten. Zo in elkaar gedoken lijkt me ook niet echt fijn. Toen ik Tirsa voor de eerste keer in haar wagentje zette, was het net alsof ze niets anders gewenst zat en zat er als een prinsesje in de omgeving te verkennen:
Ze zat met een kettinkje vast aan het wagentje, dus kon er niet uit.
ik ga wel even prutsen morgen.... Ze kan geen tuigje om, dus dat wordt even kijken wat wel kanMiranda schreef:Kun je haar niet vastzetten in dat ding en dan het bovenluikje open doen?