Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Silk-mobiel

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Silk-mobiel

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

De wandelbuggy is binnen :cheer: :cheer: :cheer:

Hans heeft hem in elkaar gezet en Nina sprong er meteen in!

Afbeelding

Pippy vond de doos het allerleukst en heeft er lang mee gespeeld :D

Afbeelding

Afbeelding

en Silky?? Die vond het een stom en eng ding en wilde er meteen weer uit :( gelukkig zat het flapje dicht :neenee:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Aantal honden: 1

Re: Silk-mobiel

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Bonnie vond het ook een stom ding, onze "Miep-mobiel." ( Toen ze doof werd luisterde ze alleen nog als je heel hard MIEP! riep, vandaar. )
Tot we een keer lekker naar het bos gingen en ze mee kon.. Ze vond het meteen geweldig! :I:
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Je moet de hond er denk ik net als bij een fietskar eerst aan laten wennen. Dus in huis of in de tuin zetten en ze er dan met wat lekkers vertrouwd mee maken. Maar ik kan me zo voorstellen dat als ze eenmaal beseffen dat er leuke dingen gebeuren als ze erin moeten, het ook wel goed komt.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ik heb geen verstand van die dingen, dat voorop gesteld, maar het lijkt me als hond ook heel stom als je niet rechtop kunt zitten. Is dat normaal bij die hondenkarren, dat een beetje formaat hond er niet rechtop in kan zitten?
Ingrid48
Zeer actief

Zamunda schreef:Ik heb geen verstand van die dingen, dat voorop gesteld, maar het lijkt me als hond ook heel stom als je niet rechtop kunt zitten. Is dat normaal bij die hondenkarren, dat een beetje formaat hond er niet rechtop in kan zitten?
geen idee eigenlijk :denken: maar Silky ligt altijd veel, dus dat zal geen probleem voor haar zijn. Ik heb gister nog een stuk over de oprit gereden en morgen gaan we naar het bos, dat zal ze wel leuk vinden :cheer:

Steeds maar iets leuks aan koppelen, dan wordt het vanzelf een leuk ding :wink:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Ingrid48 schreef:
Zamunda schreef:Ik heb geen verstand van die dingen, dat voorop gesteld, maar het lijkt me als hond ook heel stom als je niet rechtop kunt zitten. Is dat normaal bij die hondenkarren, dat een beetje formaat hond er niet rechtop in kan zitten?
geen idee eigenlijk :denken: maar Silky ligt altijd veel, dus dat zal geen probleem voor haar zijn. Ik heb gister nog een stuk over de oprit gereden en morgen gaan we naar het bos, dat zal ze wel leuk vinden :cheer:

Misschien als ze het eenmaal accepteert dat je het bovenluikje open kan doen. Ik zie hier wel eens iemand fietsen met een labrador in zo'n fietskar en die zit dan heel parmantig uit het bovenluikje te kijken. Zo'n leuk gezicht.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik denk ook dat het veel zal schelen als ze rechtop kan zitten. Zo in elkaar gedoken lijkt me ook niet echt fijn. Toen ik Tirsa voor de eerste keer in haar wagentje zette, was het net alsof ze niets anders gewenst zat en zat er als een prinsesje in de omgeving te verkennen:

Afbeelding

Ze zat met een kettinkje vast aan het wagentje, dus kon er niet uit.
Ingrid48
Zeer actief

Sterre schreef:
Ingrid48 schreef:

Misschien als ze het eenmaal accepteert dat je het bovenluikje open kan doen. Ik zie hier wel eens iemand fietsen met een labrador in zo'n fietskar en die zit dan heel parmantig uit het bovenluikje te kijken. Zo'n leuk gezicht.
dat is een goed idee :ok: Maar eerst even wachten tot ik zeker weet dat ze er niet uitspringt :schrik:
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Neeltje schreef:Ik denk ook dat het veel zal schelen als ze rechtop kan zitten. Zo in elkaar gedoken lijkt me ook niet echt fijn. Toen ik Tirsa voor de eerste keer in haar wagentje zette, was het net alsof ze niets anders gewenst zat en zat er als een prinsesje in de omgeving te verkennen:

Afbeelding

Ze zat met een kettinkje vast aan het wagentje, dus kon er niet uit.
Haha wat een heerlijk beest.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Kun je haar niet vastzetten in dat ding en dan het bovenluikje open doen?
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Anke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Anke »

Hier kunnen ze rechtop zitten, liggen doen ze nooit in de kar. Ze letten veel te goed op en dat kan niet liggend natuurlijk;)
Ik zou ook gewoon het bovenluikje opendoen. En wellicht iets van een heerlijke en makkelijke kong, zodat ze het leuk gaat vinden als ze in het karretje zit?
Ingrid48
Zeer actief

Miranda schreef:Kun je haar niet vastzetten in dat ding en dan het bovenluikje open doen?
ik ga wel even prutsen morgen.... Ze kan geen tuigje om, dus dat wordt even kijken wat wel kan :wink:
Maar Sil ligt eigenlijk altijd want op 1 voorpootje steunen dan wiebelt ze teveel.

Wat een leuk gezicht Neeltje :D
Afbeelding

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”