Ze had kanker in haar vagina, ik wist dit al een jaar geleden toen heb ik haar nog laten opereren wat niet heeft geholpen, ik wist wel dit
is de laatste poging dat ik aan het lijfje laat sleutelen, je kreeg pijnstillers en ging weer mee, nu 11 maanden later is het over.
Vrijdag tilde ik je op en je gilde het uit, ik kijken en schrok van wat ik zag!! de tumor was uit je vagina gegroeid en met de andere klachtjes die je had,wist ik
dat het moment gekomen was om je te laten gaan, hele weekend afscheid genomen, je lievelings eten gegeven zoals rosbief en kipfilet.
Je lichaampje was op, maar geestelijk was je nog reuze sterk, de dierenarts had je eerder verwacht, maar je was een taaie tante je hield het nog 11 maanden uit, zelfs vandaag nog moest
en zou je nog even de buurhond weg blaffen in de wachtkamer

Ik heb je gehaald uit het asiel als bang mishandelt hondje, 4 keer was je geplaatst en 4 keer terug gebracht tot je bij mij kwam, je was 4 jaar oud nu 13 jaar later is het stil..
Ik heb 6 honden gehad (allemaal samen) je heb ze allemaal op 1 na overleeft, dit hondje was zo close naar mij en ik naar jou, zelfs op de plee moest je mee 13 jaar lief en leed gedeeld, nu is het stil..
Morgen word ze gecremeerd en verstrooid op de natuurbegraafplaats voor dieren in Amsterdam Noord
Dag lieve Stacey het lekkere beesie..