(waarom moeten ze op shows altijd de honden "ophangen", akelig gezicht

Moderator: moderatorteam
Ja ze kunnen vast wat. Maar ik vind ze te gevoelig en blafferig. De kortharen die ik ken ook. Ik ken denk ik geen langharen uit amerikaanse lijnenNanna schreef:Kortharen en Amerikanen hebben een prima werkhondenkarakter hoor.Paisley schreef: En een werkhonden karakter.
Oh wacht, dan begint t op een kelpie te lijkenIk houd mn mond al.
KLIK
Hahaha hier ook grote batskoppen, maar vindt deze Kentucky Collie's prachtig!Nanna schreef:Dat komt omdat jij van die dikke domme te grote batskoppen gewend bentLemuria schreef:Ik vind die koppen echt te klein, kan niet zeggen dat ik ze mooi vind![]()
Heerlijke dikke Zulu-lippen bedoel jeNanna schreef:Dat komt omdat jij van die dikke domme te grote batskoppen gewend bentLemuria schreef:Ik vind die koppen echt te klein, kan niet zeggen dat ik ze mooi vind![]()
Dat komt omdat je geen Amerikanen kent. Die zijn niet te vergelijken.Paisley schreef:Ja ze kunnen vast wat. Maar ik vind ze te gevoelig en blafferig. De kortharen die ik ken ook. Ik ken denk ik geen langharen uit amerikaanse lijnen
Nou, Amerikanen zijn ook krijstokken, hoor. Mijn Gina vroeger en nu Abby kunnen er wat van.Marjoleine schreef:Dat komt omdat je geen Amerikanen kent. Die zijn niet te vergelijken.Paisley schreef:Ja ze kunnen vast wat. Maar ik vind ze te gevoelig en blafferig. De kortharen die ik ken ook. Ik ken denk ik geen langharen uit amerikaanse lijnen
Ja hoor. Heel veel in Duitsland maar in Nederland zijn er ook diverse. Zowel met 100% Amerikaanse lijnen als kruisingen tussen Amerikaans en Engels. Kijk maar eens op de website van de Schotse Herder Vrienden:http://schotseherdervrienden.nl/informa ... /verwacht/.Gittje schreef:Zijn er fokkers van de Amerikaanse lijn in Europa?