Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Flexadin Advanced - ervaringen?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1

Flexadin Advanced - ervaringen?

Ongelezen bericht door Domor »

Grote Boris verdenken we van artrose/hd. De dierenarts was pas aan huis omdat hij plotseling op 3 poten liep en Victor (paard) een kies had gebroken en naar zijn poot moest ook gekeken worden opnieuw dus het was een lekkere ziekenboeg en toen hebben we direct gevraagd hoe zij het inschatte. Ook de dierenarts gaf aan dat dit er waarschijnlijk zit en foto's maken niet per se hoeft (vervoer van Grote Boris is op het moment nog lastig, we hebben nog geen auto waar hij goed in mee kan. Tenminste, die is nog niet klaar). Zij raadde Flexadin Advanced aan en mijn moeder heeft dit deze week opgehaald en mij een foto van de verpakking gestuurd :lol1: .

Ik las op het forum al enige goede ervaringen, maar vooral van mensen die het net begonnen te voeren of mensen die het besteld hadden en ik vroeg me af hoe het jullie bevalt op de langere termijn.

Zijn poot was overigens waarschijnlijk een ontsteking en die moest gewoon overgaan met rust, dat stond daar los van en Victor zijn gebit is wat bijgevijld en zijn pootje blijkt een langetermijnplanning te hebben. Daar weten we sinds december dat hij een peesblessure heeft maar dat was nog flink te gevoelig, over 3 maanden nogmaals controle (eventueel dan peesscan) en waarschijnlijk eerst de hele zomer nog de weide op en dan na de zomer weer controle (dan sowieso peesscan).
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Flexadin Advanced - ervaringen?

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik heb eerst drie maanden flexadin plus gegeven en daarop merkte ik al verbetering bij Tapas. Nu krijgt ze een maand of wat de advanced en is die verbetering alleen maar uitgebreid. Ik ben dus erg positief tot dusver, maar heb dus nog geen jarenlange ervaring.
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door jome »

Ik geef het al een paar maanden, maar zie geen enkele verandering
Als zakje leeg is ga ik er dan ook mee stoppen.

Ik zou wel graag foto's willen, dan weet je (hopelijk) zeker wat er aan de hand is en wat dan de beste behandeling.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ik gebruik het al bijna 2 jaar voor gilly, zij heeft ernstige artrose in de tenen van de voorvoeten en in 1 voet bijna geen kraakbeen meer. zij doet het er goed op. ik heb het een maand niet gegeven omdat het niet leverbaar was en je merkte echt een verslechtering.
ellen
Afbeelding
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Ik wil ook foto's maar zowel de dierenarts als mijn moeder vinden het niet per se nodig, en het is de hond van mijn ouders. Andners hadden ze vast ook wel wat gevonden op het vervoer.

Bedankt voor de ervaringen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik heb het mijn rietje een tijdlang gegeven en hoewel het vooral in het begin wel een positief effect had, hielp het uiteindelijk voor haar niet voldoende en ben ik overgestapt op de previcox.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”