Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Lothian schreef:Zo zeg, die gaat hoog! Prachtig paard
Van de paarden die in de baan kwamen zaterdagavond was hij degene die het hoogst mocht, en dit zonder probleem ook deed. Bij 1 ander paard(die bij zijn vorige eigenaar springwedstrijden gelopen heeft en dus best wat ervaring heeft) hadden ze de sprong ook op deze hoogte staan, maar die stopte en weigerde. Romanov aarzelde geen seconde en sprong er best ruim overheen.
blijft bijzonder dat zo'n relatief zwaar beest (niet omdat ie dik is, maar gewoon omdat een paard zwaar is bedoel ik) zo 'moeiteloos' van de grond af komt en zo hoog kan springen, vind ik. Mooie foto's van een prachtig paard!
sbientje schreef:blijft bijzonder dat zo'n relatief zwaar beest (niet omdat ie dik is, maar gewoon omdat een paard zwaar is bedoel ik) zo 'moeiteloos' van de grond af komt en zo hoog kan springen, vind ik. Mooie foto's van een prachtig paard!
En voor wie het leuk vindt bewegende beelden te zien, hier een filmpje van alle deelnemers aan het vrijspringen bij ons op stal, van minipaardjes en een shetlander tot aan hele grote jongens:
LongFields schreef:En voor wie het leuk vindt bewegende beelden te zien, hier een filmpje van alle deelnemers aan het vrijspringen bij ons op stal, van minipaardjes en een shetlander tot aan hele grote jongens:
leuk filmpje! je ziet duidelijk verschil in stijl en aanleg haha, sommigen harken er een beetje over en anderen (zoals romanov) springen heel makkelijk
Die Shet was hilarisch, met zijn extreem korte beentjes. Maar hij deed het maar wel gewoon!
Je ziet inderdaad aardig wat verschil in techniek. Er waren ook paarden bij die dit voor het eerst deden en daarom nog onwennig waren. En een paar die inderdaad echt weinig tot geen aanleg hebben.
LongFields schreef:Die Shet was hilarisch, met zijn extreem korte beentjes. Maar hij deed het maar wel gewoon!
Je ziet inderdaad aardig wat verschil in techniek. Er waren ook paarden bij die dit voor het eerst deden en daarom nog onwennig waren. En een paar die inderdaad echt weinig tot geen aanleg hebben.
De een is ook meer relaxed dan de ander. Leuk om te zien
Wow hij spring hoog! Gaat hem op het filmpje te zien ook best makkelijk af. Ik heb een fries maar die vind over 1 balk springen eigenlijk al teveel moeite.
Yara schreef:Wow hij spring hoog! Gaat hem op het filmpje te zien ook best makkelijk af. Ik heb een fries maar die vind over 1 balk springen eigenlijk al teveel moeite.
De hoogste sprong die Romanov gemaakt heeft was 1.50 m. Inderdaad behoorlijk hoog.
Hij vond het prachtig en heeft er geen moment over geaarzeld hem te nemen.
Friezen zijn meestal niet van die getalenteerde paarden met springen. Dat zag je op het filmpje ook terug bij Oekje.
LongFields schreef:Die Shet was hilarisch, met zijn extreem korte beentjes. Maar hij deed het maar wel gewoon!
Oukje
Oekje.
Ken je dat dat je soms een paard ziet die op jezelf lijkt? Dat had ik dus met Oekje
Mijn zusje zou een sierlijke Romanov zijn
Gollum schreef:
Ken je dat dat je soms een paard ziet die op jezelf lijkt? Dat had ik dus met Oekje
Mijn zusje zou een sierlijke Romanov zijn
Ehm...... Nee.
hahaha oh, ik geloof dat m'n zusje en ik dan gestoorde paardengekkies zijn
In Australie had ze ook een paard dat sprekend op haar leek, zelfde temperament en ze hadden ook dezelfde pony