Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

AAT/AAI opleiding

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

roksefloks
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
Aantal honden: 4

AAT/AAI opleiding

Ongelezen bericht door roksefloks »

Wie heeft deze ooit gevolgd en waar?
Ik hoor graag jullie ervaringen.
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: AAT/AAI opleiding

Ongelezen bericht door gyanty »

Kay heeft AAI, via Tinley in samenwerking met Meriant in Wolvega onder de noemer sta-bijproject. Ik zou doorgaan voor AAT, maar dat is er vanwege de afstand, tijd en financiele middelen niet van gekomen.

Ik ben geen nitwit wat betreft hondengedrag (op asiel gewerkt, kynologisch instructrice) en ook niet wat betreft mensengedrag (verpleegkundige) Toch vond ik het zeer nuttig, want 1 + 1 is niet zo maar 2. De opbouw voor de hond was ook zeer prettig. Hij leerde kennis maken met specifiek situaties. Maar meteen werd de hond gescreend. Kay was actieve aaihond, voor wandelingen, kunstjes, apporteren en hersenwerk. We hebben uiteindelijk vooral onze draai gevonden in de huiskamer bezoeken, met meerdere cliënten te gelijk.
Afbeelding
roksefloks
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
Aantal honden: 4

Re: AAT/AAI opleiding

Ongelezen bericht door roksefloks »

gyanty schreef:Kay heeft AAI, via Tinley in samenwerking met Meriant in Wolvega onder de noemer sta-bijproject. Ik zou doorgaan voor AAT, maar dat is er vanwege de afstand, tijd en financiele middelen niet van gekomen.

Ik ben geen nitwit wat betreft hondengedrag (op asiel gewerkt, kynologisch instructrice) en ook niet wat betreft mensengedrag (verpleegkundige) Toch vond ik het zeer nuttig, want 1 + 1 is niet zo maar 2. De opbouw voor de hond was ook zeer prettig. Hij leerde kennis maken met specifiek situaties. Maar meteen werd de hond gescreend. Kay was actieve aaihond, voor wandelingen, kunstjes, apporteren en hersenwerk. We hebben uiteindelijk vooral onze draai gevonden in de huiskamer bezoeken, met meerdere cliënten te gelijk.
Bedankt voor je reactie.
Ik werk zelf in het speciaal onderwijs en wil mijn hond(en) in gaan zetten. Ik had een AAT-opleiding op het oog, maar die wordt helaas niet meer gegeven. Vandaar mijn vraag.
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”