Ze begon te zwalken ook dus meteen mijn da gebeld konden ook direct langs komen.
Als ze aan de lijn loopt in draf gaat het best goed maar zodra ze gewoon loopt of stil staat valt ze om, pootje over doet ze ook en haar ene voorpoot slaat wel eens dubbel zodat ze op de bovenkant staat en die zet ze dan niet snel meer terug, als ze ergens aan ruikt dus voorover staat kukelt ze naar voren en ze lijkt toch wel iets gedesoriënteerd want ze lopen op plekken waar we echt nooit lopen zoals een grote parkeerplaats
Dacht eerst aan gvs maar ze heeft geen onrustige ogen en meerdere symptomen heeft ze niet.. het lijkt op IVS.
Oren zijn nagekeken maar zijn gewoon mooi droog en schoon, ze had iets verhoging maar dat kan ook door de stress komen want ze vind de da echt stom, thuis heeft ze vandaag normale temperatuur.
Ze heeft een injectie gehad van een steroïden en B12 en de laatste heeft ze nu ook in pilletjes.
Gelukkig is ze vannacht en vandaag niet verslechterd dus wat dat betreft ben ik al blij maar verbetering zie ik ook niet eigenlijk.
Ze eet, drinkt, poept, plast allemaal prima de eerste 2 doet ze leunend tegen het kookeiland aan zodat ze niet uit balans gaat en de laatste 2 valt ze niet eens om of wankelt ze niet.
Ze is ook alert wat eenden moeten weggejaagd worden en poezen wil ze wel achteraan.
Thuis slaapt ze eigenlijk alleen maar, ze is echt heel erg moe, ze lijkt ook wel 5 jaar ouder op de 1 of andere manier, het heeft haar ws heel erg veel energie gekost.
Komt iemand dit bekend voor?

.