Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goede communicatie (ik ben afgericht)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Goede communicatie (ik ben afgericht)

Ongelezen bericht door Gollum »

Ken je dat soort momentjes, dat je je hond aankijkt en precies weet wat ze wil?

Mika stond net op de trap, ik voelde haar ogen in mijn rug prikken. Ik kijk om en zie haar halverwege de trap staan, ze ging naar beneden maar twijfelde en staarde me aan. Toen bedacht ik me dat alle deuren boven dicht waren en Mika misschien wel naar bed wilde. Ik heb haar maar even flink beklaagd dat ze zo zielig was en ik wel even een extra dekentje op haar favoriete stoel zou leggen. Kwispelen dat ze deed! Jaaaa goedzo vrouwtje! :cheer: :LOL:

En nu ligt ze ingepakt op haar stoel te slapen :I:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Goede communicatie (ik ben afgericht)

Ongelezen bericht door Zamunda »

Yup, hier ook goed afgericht :Q: . Een piepje hier, kreuntje daar, of een zielige/vragende blik... Voornamelijk Laissah trouwens. Bij jou verschil tussen de honden op dat gebied?
Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Oh ik ben verschrikkelijk goed afgericht. Ik wordt aangetikt door mijn hond en vervolgens loopt ze naar de deur of kast die ze moet hebben. Dat kan betekenen voer, bot of wandelen. Rond 6 uur vindt ze het etenstijd, zodra wij savonds voor de tv gaan zitten wil ze graag een bot. En rond 22.00 uur komt ze voor haar laatste ronde dan wil mevrouw graag naar bed. In het begin was het grappig en schattig nu is ze gewoon een dramkont geworden. Helaas ben ik soms zwak... keurig afgericht dus..
Gollum
Zeer actief

Zamunda schreef:Yup, hier ook goed afgericht :Q: . Een piepje hier, kreuntje daar, of een zielige/vragende blik... Voornamelijk Laissah trouwens. Bij jou verschil tussen de honden op dat gebied?
Van Gollum weet ik precies wat ze bedoelt, zij is daar het duidelijkst in vind ik, maar ik heb haar ook het langst. Met Gol kan ik lezen en schrijven, het is eigenlijk normaal. Bij Mika word ik er nog enthousiast en verrast van zoals nu, we hebben haar nu drie jaar.
En Rani is hier nu een maand of 5 en ik vind dat ik haar beter kan lezen dan Mika.

Gek he, hoe dat kan verschillen. Ik hou van alledrie maar Gol en Rani snap ik beter.
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Ik ben ook goed afgericht, weet precies wat ze willen. Maar soms zijn ze net buiten geweest en dan verwachten ze zodra ik mij maar een beetje beweeg dat we er weer uit gaan. Dan gaat het feest even niet door. Maar over het algemeen kunnen ze heel goed duidelijk maken wat ik moet doen. :lol1:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief

Yara schreef:Ik ben ook goed afgericht, weet precies wat ze willen. Maar soms zijn ze net buiten geweest en dan verwachten ze zodra ik mij maar een beetje beweeg dat we er weer uit gaan. Dan gaat het feest even niet door. Maar over het algemeen kunnen ze heel goed duidelijk maken wat ik moet doen. :lol1:
Ja Gol heeft daar soms ook een handje van. Dan is ze net uitgeweest en gaat ze voor de achterdeur liggen. Die moet dan eigenlijk open en open blijven. Maar het is winter, jammer Gol :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”