Foto van 2010
Vandaag precies een jaar geleden namen we afscheid van onze gouden Lady.
Opgehaald van de SPCA als een lelijke, magere hond met grote bruine ogen. De eerste keer dat ik haar zag had ze 5 pups aan de voet, ze stond midden in haar kennel en zo keken we elkaar aan. Die wil ik dacht ik, geen idee waarom

Paar dagen later weer gaan kijken, ze liep toen in een "uitlaat veldje" zonder pups, nu kwam ze wel even hallo zeggen.
OK definitief beslist ik neem haar, ik ging op vakantie, Lady bleef nog even bij de pups en werd gesteriliseerd. In Augustus 2003 heb ik haar gehaald, als speel kameraatje voor m'n andere hond.
Wat heb ik me in haar vergist, ze was een super intelligente hond, ze hielp me bij de gedrag verandering van Fabian, haalde haar Canine Good Citizen certificaat na maar 6 training sessions, was de perfecte co-ouder voor Alex, verhuisde samen met Alex mee naar Angola.
Helaas 30.11.2014 werd ze 13, in December werd ze ziek at slecht, viel om (was zwak), heen en weer naar de DA maar ze was op. 22 Januari heb ik haar laten gaan, ze viel rustig inslaap op mijn arm, het beste voor haar maar wat doet het pijn. Haar weer meegenomen naar huis en achter het huis begraven ik heb een mooie Jacaranda boom naast haar geplant.
Rust zacht Lady voor altijd in m'n hart.

Laatste foto, een half uurtje voor dat we naar de DA gingen