Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bultje bij vulva
Moderator: moderatorteam
-
Poedel123
- Actief
- Aantal honden: 2
Bultje bij vulva
Hallo allemaal,
Mijn hond heeft op het uiteinde het puntje zegmaar va haar vulva een soort van bultje/plekje. Het heeft een paarsachtige kleur. Op haar buik heeft ze ook wat rodige plekjes, maar dit komt door haar voedselallergie. Ze likt wel vaak aan haar vulva of dicht erbij en knauwt soms wat ook al voor dat het plekje/bultje op haar vulva zat. Heeft iemand dit al eens meegemaakt of een idee wat het zou kunnen zijn? Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen.
Alvast bedankt
Mijn hond heeft op het uiteinde het puntje zegmaar va haar vulva een soort van bultje/plekje. Het heeft een paarsachtige kleur. Op haar buik heeft ze ook wat rodige plekjes, maar dit komt door haar voedselallergie. Ze likt wel vaak aan haar vulva of dicht erbij en knauwt soms wat ook al voor dat het plekje/bultje op haar vulva zat. Heeft iemand dit al eens meegemaakt of een idee wat het zou kunnen zijn? Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen.
Alvast bedankt
-
Lemuria
Re: Bultje bij vulva

Zoiets?
-
Poedel123
- Actief
Ja daar lijkt het wel op lemuria. Het is niet echt een bultje. Meer een soort plekje en is ook niet hard.
-
Lemuria
Ah, nee echt een plekje was het niet. Het was echt een roodsig puistje/bultje. Die heb ik uitgeknepen en nu is het weg 
-
Poedel123
- Actief
Ja ik kan niet zo goed zien of het een plekje of een bultje is, want het zit op het puntje. Het lijkt wel heel erg op dat van jouw hond. Ook heeft het dezelfde kleur. Heb je hem gewoon uitgeknepen? Deed het hem niet zeer?
-
Lemuria
Dat uitknijpen kan niet lekker hebben aangevoeld, maar ik mocht het gewoon doen. Ze zat er ook steeds aan te likken dus hij zal toch wel vervelend zijn geweest. Toen hij uitgeknepen was, heeft ze hem nog even goed gewassen en toen was het klaar.
-
Poedel123
- Actief
Oke bedankt voor je reactie! Zal kijken wat ik kan doen en anders kan ik altijd de dierenarts nog even bellen.
- Prul
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Mijn berner heeft ook wel eens van deze puistjesachtige bultjes aan haar vulva. Ik doe er verder niks aan, ze heeft er geen last van.
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”