Wellicht dat hij nog zijn koffertje moet uitpakken maar tot nu toe doet hij het prima, een heerlijke huisgenoot.
Jack by Coop Bel, on Flickr
DSC01977W by Coop Bel, on Flickr
Jack by Coop Bel, on Flickr
Jack by Coop Bel, on FlickrModerator: moderatorteam

Dank!dewiii schreef:Wauw mooie hond!
Geen idee, in overleg met de DA hebben we 01-01-2008 gekozen als geboortedatum.mosquito1980 schreef:Welkom Jack met je leuke grijze toet![]()
Hoe oud is hij?
Dank!kooi schreef:Een fraaie hond inderdaad!
Veel plezier met hem..
Pas maar op, hij is dol op knuffelen. Als hij de kans krijgt legt hij die enorme poten op je schouders om die zoenen op te komen halenValerie schreef:Hij heeft echt een zoenbekkie
Nanna schreef:heerlijke spitssnoet
Sas schreef:oei! Mooi zeg!
tkuijernl schreef:mooie hond zeg
Wat leuk, hij zou haast gaan blozen van al die complimentenAniway schreef:Wauw, wat een mooie hond
Hij zwierf al enig tijd op straat. Iemand heeft toen de organisatie 'Galgos del Sol' gebeld. Zij hebben hem van de straat gehaald en opgevangen.*Wolf* schreef:Wat is Jack leuk![]()
Wat is zijn achtergrond?
Izzers schreef:wijsheid in zijn ogen.
Veel geluk met hem
meriam schreef:Wat een mooierd , veel geluk met hem
Dank jullie wel voor de lieve wensen.-Lilo- schreef:Mooi! Veel geluk samen
haha, en nu kan hij meteen door als KerstmanIzzie_Anneke schreef:Sint Nicolaasmet bijpassend witte baard. Ik vind hem een heerlijke snuit hebben.

Het tuig heb ik hier gekocht: http://www.smulders-diervoeders.nl/nylo ... 14511.htmlDemi schreef:Prachtige hond![]()
Waar heb je dat tuigje gekocht?
Ik realiseer me dat het inderdaad altijd een gok zal blijven. Het maakt ook niet uit, we zien wel wat de toekomst brengt.laeken schreef:Vergis je niet in die geboortedatum....
Hij is ook nog te mager, dat extra bakje krijgt hij zeker plus nog heel wat lekkere tussendoortjes. Het gaat er allemaal met smaak inAnja schreef:Wat een mooie hond. Een lieve en dromerige blik heeft hij![]()
Ik vind hem wel erg magerZal wel horen maar ik gaf hem toch even een bakje voer extra.