Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoopers
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Hoopers
Graag wil ik met Noah weer wat nieuws proberen, nu lijkt hoopers mij erg leuk!
In IJmuiden wordt het gegeven, zelfs een binnenlocatie! Ideaal zou je zeggen. Alleen krijg ik die hondenschool niet te pakken.
Weten jullie waar je het nog meer kan volgen?
In IJmuiden wordt het gegeven, zelfs een binnenlocatie! Ideaal zou je zeggen. Alleen krijg ik die hondenschool niet te pakken.
Weten jullie waar je het nog meer kan volgen?
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Re: Hoopers
Weet niet precies wat er bij jou in de buurt is, maar in de link staat een lijst met instructeurs/hondenscholen die hoopersles geven.
http://www.nadac-hoopers-nederland.nl/g ... tructeurs/
http://www.nadac-hoopers-nederland.nl/g ... tructeurs/

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Naast Nadac heb je nog een hoopers vereniging, Hoopers Nederland. Hier de instructeurs: http://www.hoopersnederland.com/index.p ... structeurs
Er zit wel wat verschil tussen, maar als je gewoon leuk wil hooperen maakt het niet zoveel uit.
Er zit wel wat verschil tussen, maar als je gewoon leuk wil hooperen maakt het niet zoveel uit.

- scooter
- Actief
- Mijn ras(sen): Markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat verschil valt wel mee hoor, HildeHilde schreef:Naast Nadac heb je nog een hoopers vereniging, Hoopers Nederland. Hier de instructeurs: http://www.hoopersnederland.com/index.p ... structeurs

Dat wordt wel vaker ' de hondenwereld' ingegooid.
Ik denk dat je met hondenschool in IJmuiden , de hondenschool van Karin Gerritsen bedoeld?
Anders even kijken op FB bij Kamano Dogconsultancy , daar staat haar telefoonnummer .
In noord Holland zitten zeker meerdere hondenscholen die Hoopers aanbieden.
Zit vast iets tussen voor je.
Veel plezier met deze super leuke sport.

Scooter R.I.P 16-06-1997/22-10-2008
http://www.hondentraining-reo.webnode.nl
http://www.nadac-hoopers-nederland.nl
-
- Zeer actief
Ja die bedoel ik inderdaad. Heb vorige week 2x gemaild, maandag gebeld en nummer achter gelaten. Gister gebeld en vandaag 2x. Geen reactie, heel vreemd. Zelfs via fb een bericht gestuurd.
Dank jullie voor de links, ik ga eens informeren bij de VDH in Heemskerk.
Dank jullie voor de links, ik ga eens informeren bij de VDH in Heemskerk.
- Hilde
- Zeer actief
Oh, ongetwijfeld... Ik kan het verschil ook niet echt benoemen als cursisten er naar vragen. Alleen dat er bij Nadac hekken in staan (gates?) en bij Hoopers NL niet. Ik ga het ontdekken want ik kom in maart dus bij Nadac terwijl mijn collega Hoopers NL geschoold isscooter schreef:Dat verschil valt wel mee hoor, Hilde![]()
Dat wordt wel vaker ' de hondenwereld' ingegooid.

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat ik van cursisten terug hoor die bij beide trainen (of bij hoopers nederland getraind hebben) is het grootste verschil wat je mag bewegen. Wat verteld wordt is dat ze bij hoopers nederland wat "strenger in de leer" zijn en je daar op 1 plek moet blijven staan. Bij NHN heb je een vak van 3x3 waar binnen je mag bewegen. En dan wel/geen gates maar dat maakt op zich niet zo heel veel uit.
Hoopers nederland is wel wat duurder over het algemeen van wat ik zie, maar ook dat is relatief. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe groot de groepen zijn of hoeveel instructeurs er op 1 groep staan.
Uiteindelijk gaat het om dat je lekker kan hooperen en dan maakt het weinig uit waar
Hoopers nederland is wel wat duurder over het algemeen van wat ik zie, maar ook dat is relatief. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoe groot de groepen zijn of hoeveel instructeurs er op 1 groep staan.
Uiteindelijk gaat het om dat je lekker kan hooperen en dan maakt het weinig uit waar

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
- Hilde
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Het is me gelukt contact te krijgen in IJmuiden, daar ga ik woensdag kijken. Eindelijk eens trainen zonder een reistijd van een half uur, best fijn 

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat leuk! Ben erg benieuwd wat jullie er van vindenduitse herder schreef:Het is me gelukt contact te krijgen in IJmuiden, daar ga ik woensdag kijken. Eindelijk eens trainen zonder een reistijd van een half uur, best fijn

Met zoveel enthousiaste HF hondjes krijgen we straks nog een heuse HF wedstrijd hihi
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
-
- Zeer actief
Eerste les gehad, was onwijs leuk om te doen. Ze pakte het snel op, scheelt dat ze al wat dingen kan vanuit behendigheid en treibball. Linksom de ton deed ze goed, rechtsom sprong ze op de ton
Je kon wel merken dat ze weer wat nieuws ging doen, ze stond te springen van: gaan we wat doen?
Ook wel superfijn dat het echt om de hoek is en overdekt, eindelijk niet minimaal half uur in de auto om te gaan trainen.

Ook wel superfijn dat het echt om de hoek is en overdekt, eindelijk niet minimaal half uur in de auto om te gaan trainen.
- Hilde
- Zeer actief