nu deelt ze weer deze foto
Yasu

grrr ben flieft ooow zo'n schetige "lillekerd" en net het type waar ik op val snik.
Nee ik doe oogkleppen voor want twee is meer dan genoeg pffff, wat raden jullie me aan, zal ik mijn zusje maar ontvrienden?
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDrazic schreef:Die zag ik hier ook al in een bericht voorbij komen, en ja deze kwam bij mij ook binnen.
Ik ben wel voorzichtig aan het oriënteren, maar stiekem hoop ik op een griffon.
Ik heb het vermoeden dat ze een Griffon Bruxellois bedoelt, of een Griffon Belge.Barkley schreef:Drazic schreef:Die zag ik hier ook al in een bericht voorbij komen, en ja deze kwam bij mij ook binnen.
er zit een basset griffon vendeen in dierenopvang Koningen genaamd Guendy
ahLongFields schreef:Ik heb het vermoeden dat ze een Griffon Bruxellois bedoelt, of een Griffon Belge.Barkley schreef:Drazic schreef:Die zag ik hier ook al in een bericht voorbij komen, en ja deze kwam bij mij ook binnen.
er zit een basset griffon vendeen in dierenopvang Koningen genaamd Guendy
Nou hè, precies dezelfde blikmirriejj schreef:Oh Vera, dit past toch perfect bij Finn
Een mailtje met info kan nooit kwaadveertje schreef:Nou hè, precies dezelfde blikmirriejj schreef:Oh Vera, dit past toch perfect bij Finn
Het is dat ik toch echt graag volgend jaar wat groters heb, met wat meer sportzekerheid en dat 3 me wat te veel wordt. Maar dat is met die blik wel lastig zeggen
mirriejj schreef:Een mailtje met info kan nooit kwaadveertje schreef:Nou hè, precies dezelfde blikmirriejj schreef:Oh Vera, dit past toch perfect bij Finn
Het is dat ik toch echt graag volgend jaar wat groters heb, met wat meer sportzekerheid en dat 3 me wat te veel wordt. Maar dat is met die blik wel lastig zeggen
veertje schreef:mirriejj schreef:Een mailtje met info kan nooit kwaadveertje schreef:Nou hè, precies dezelfde blikmirriejj schreef:Oh Vera, dit past toch perfect bij Finn
Het is dat ik toch echt graag volgend jaar wat groters heb, met wat meer sportzekerheid en dat 3 me wat te veel wordt. Maar dat is met die blik wel lastig zeggen![]()
Nee nee, ik moet verstandig zijn.
Hij kijkt ook wel een beetje dommig en wereldvreemd . Zou je zus overreden die lillikert voor je aan te schaffen en daarna ontvrienden.Ptje schreef:Stomme zussie van me, ze deelt sinds ze vrienden hebben bij animal in need en zelf een hond via hun allerlei buitenlandertjes.
Yasu
grrr ben flieft ooow zo'n schetige "lillekerd" en net het type waar ik op val snik.
Nee ik doe oogkleppen voor want twee is meer dan genoeg pffff, wat raden jullie me aan, zal ik mijn zusje maar ontvrienden?

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitePtje schreef:Stomme zussie van me, ze deelt sinds ze vrienden hebben bij animal in need en zelf een hond via hun allerlei buitenlandertjes.
Yasu