Het begon een tijd terug bij Izzy ontstoken anaalklieren. Ok geen punt gebeurd wel vaker en het ging weer vanzelf over.
Toen meteen daar achteraan Amy haar klieren ontstoken. Kan toeval zijn. Maar daarna ook Ivy haar klieren en nu zag ik net bij Kenzo dat het ook ontstoken was
Dat is geen toeval lijkt mij, alle honden. Bij Izzy en Amy is het ook weer ontstoken. Bij Ivy is het gelukkig weer over. (Echt die lucht
Mijn eerste gedachte ging uit naar de voeding, maar ze krijgen alle 4 ander voer. Kenzo Energique, Izzy en Amy Lotgering en soms smuldier en Ivy krijgt Rodi.
De dierenarts vindt het ook vreemd dat alle honden het steeds hebben. Als ik nu zie dat het ontstoken is spuit ik er Surolan in en dat helpt wel (even).
Een AB kuur heeft volgens mijn DA weinig zin, want de AB komt moeilijk op die plaats, vandaar de Surolan om het op de plek zelf te behandelen.
Nou kan ik wel van voer gaan veranderen (behalve bij Kenzo), maar ik vraag me af of dat helpt.
Iemand ook een hond die regelmatig ontstoken klieren heeft? Of iemand een idee wat te doen? De ontlasting is bij alle honden gewoon goed.
Ik word ondertussen niet goed van de lucht hier

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15