Maar wel andere stomme dingen.
Als Max in het bos paardenstront vindt en ik hem daarvanaf wil houden moet ik ecbt alles uit de kast halen en doen we samen de happy-dance als dat is gelukt.
Moderator: moderatorteam

eigenlijk wel raar, want je weet dat ze niks terugzeggenMickie schreef:Het valt me op dat heel veel mensen dat doen; kletsen tegen hun hond (niks raars aan)
Nee, maar die scheve koppies...Cairo_ schreef:eigenlijk wel raar, want je weet dat ze niks terugzeggenMickie schreef:Het valt me op dat heel veel mensen dat doen; kletsen tegen hun hond (niks raars aan)

Heerlijk is dat, je kletst maar raak tegen ze, ze zullen je nooit tegen spreken. Het meeste wat je zegt begrijpen ze toch nietCairo_ schreef:eigenlijk wel raar, want je weet dat ze niks terugzeggenMickie schreef:Het valt me op dat heel veel mensen dat doen; kletsen tegen hun hond (niks raars aan)
hahaha ja ditLemuria schreef:Oh jezes, ja nu je het zegt, dat doe ik ook. Ik vul ook vaak dingen voor haar in. "Izzy knuffelen? Nee? Nou dan niet, dom loeder."

Doe ik ook, zelfs met andersmans honden. Met een dommig stemmetje natuurlijk.Daisy@ schreef:haha, ja, volgens mij doe ik het ook.
Wat wij ook doen als we samen zijn is 'voor' de beesten praten. Dan praat ik bv tegen Indy, of de katten en Leon geeft antwoord voor Indy.
Nu ik het zo schrijf klinkt het eigenlijk heel vreemd, hahaha. Maar goed, het is wel grappig.
Indy staat voor Leon. Ik: "Baasje, mag ik op schoot."
Leon: "Nee meid, nu even niet."
Ik: "Waarom niet baas."
En zo gaat dat door....
Zijn we nu rijp voor opname in de isoleer?
Als ik iets voor Izzy invul, doe ik dat met een Scooby-Doo stemmetjeTenmashi schreef: Doe ik ook, zelfs met andersmans honden. Met een dommig stemmetje natuurlijk.
Dan zijn wij daar ook rijp voor, wij doen dat ookDaisy@ schreef:haha, ja, volgens mij doe ik het ook.
Wat wij ook doen als we samen zijn is 'voor' de beesten praten. Dan praat ik bv tegen Indy, of de katten en Leon geeft antwoord voor Indy.
Nu ik het zo schrijf klinkt het eigenlijk heel vreemd, hahaha. Maar goed, het is wel grappig.
Indy staat voor Leon. Ik: "Baasje, mag ik op schoot."
Leon: "Nee meid, nu even niet."
Ik: "Waarom niet baas."
En zo gaat dat door....
Zijn we nu rijp voor opname in de isoleer?

Oortjes ruiken.....ook gestoord?veertje schreef:Zullen ze in een inrichting een groep hebben voor de vachtsnuivende, voetzooltjesruikende, lulverhalen ophangende hondenmensch?
Lemuria schreef:Ik vul ook vaak dingen voor haar in. "Izzy knuffelen? Nee? Nou dan niet, dom loeder."
"Kutwijf, ik houd lekker ook niet meer van jou" is het hierIzzie_Anneke schreef:Maar het "nou dan niet....."Lemuria schreef:Ik vul ook vaak dingen voor haar in. "Izzy knuffelen? Nee? Nou dan niet, dom loeder.". Hoewel ik natuurlijk nooit dom loeder zou zeggen.... Izzie is een domme doos