Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Goed, ze springt iets minder hoog en slaapt wat meer. Eist wat meer aandacht op, want als oude dame laat je je niet uit het veld slaan door een jolige Golden. Soms doe je een beetje alsof je dommig bent, want zo krijg je nog eens wat...
Maar voor 16 jaar is ze behoorlijk fit.
Vandaag zat ze lekker te genieten van de herfstzon.
Mirri schreef:Liefff, ze mag er nog wezen op haar leeftijd
Ja hè. Nou ben ik bevooroordeeld maar vind haar kleuren ook erg mooi.
&nicole schreef:Mooie kat en toffe foto's ook! Heerlijk lensje hè?
Jazeker! Wel wennen met zo weinig scherptediepte vind ik nog hoor, echt wel anders dan de 70-200 en de 18-24. Maar goed, daar leer je fotograferen van haha.
Wat een knapperd! Ik heb een 14-jarige schildpadpoes en die is ook nog hartstikke fit. Kwam vorige week nog met een duif aanzetten en vangt konijnen bij de vleet
Tallie schreef:Wat een knapperd! Ik heb een 14-jarige schildpadpoes en die is ook nog hartstikke fit. Kwam vorige week nog met een duif aanzetten en vangt konijnen bij de vleet
Oh wauw, wat actief. Die van ons pakt alleen wat voor haar neus komt, anders blijft ze liever in de zon liggen.
Lekker ding hoor! "Onze" Tibbe bij mijn moeder thuis was altijd veel te vet maar is door wat kwaaltjes een paar jaar geleden flink afgevallen. En eigenlijk doet hij het nog prima en ziet hij er beter uit dan eerder terwijl hij nu volgens mij wel 20 is. Geen peil op te trekken, die katten.
Lothian schreef:Lekker ding hoor! "Onze" Tibbe bij mijn moeder thuis was altijd veel te vet maar is door wat kwaaltjes een paar jaar geleden flink afgevallen. En eigenlijk doet hij het nog prima en ziet hij er beter uit dan eerder terwijl hij nu volgens mij wel 20 is. Geen peil op te trekken, die katten.
Haha ja, taaie rakkers zijn het. Wel knap om hem zo af te laten vallen. Deze was ook altijd te dik en sinds paar jaar afgevallen te zijn lijkt het inderdaad allemaal nog makkelijker te gaan.
Ik heb eind augustus een stokoud mormel uit het asiel gehaald dat nu bij de dierenarts ligt om wat tanden in te leveren. Het is een wrak van minstens 20... Nou ja, geen idee natuurlijk, ze is in slechte staat gevonden. En wij doen een poging er nog wat fijne weken, maanden, jaren aan vast te plakken.