Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mila is boos

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Mila is boos

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat een verwend nest is het ook! :boos:

Ik had alle drie de honden wat te kluiven gegeven - dat is hier altijd zo op en naast het wandelen is dat toch wel een van de favoriete momenten op de dag. Normaal gesproken krijgen ze alle drie hetzelfde, maar nu had ik geen drie dezelfde kluifdingen meer, dus waren het drie verschillende. Mila mocht als eerste kiezen en koos een bullenpees. Amoz koos een stuk runderkophuid en Amy kreeg dus het varkensoor.
Amy en Amoz liggen vervolgens lekker te kluiven, maar Mila bleek toch spijt te hebben van haar keuze. Dus ze pakt die bullenpees op en smijt het ding keihard door de kamer, terwijl ze ondertussen al zuchtend naar mij keek met een vragende blik (of ik niet nog iets anders had?). Tot drie keer toe vloog die pees me om mijn oren en toen heb ik hem maar weggelegd. Ze vond het niet eens erg :80:

Hebben jullie ook van die ondankbare, verwende honden? :F:
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Mila is boos

Ongelezen bericht door Lucia »

Milo doet hetzelfde :mrgreen: , maar ook als ze beide hebben maar hij zin heeft in wat anders haha.
DeDiana
Zeer actief

Nanna schreef:Hier is standaard wat de ander heeft lekkerder. Dus wordt er vaak geloerd, ondertussen hetgeen ze al hebben wèl beschermend, uiteraard ;-)
En de kluiven wisselen ook vaak van eigenaar. Dan let er ff eentje niet op en hóp. En dan blij kluiven natuurlijk want gestolen goed schijnt altijd beter te smaken ;-)
Als ik ze allemaal hetzelfde geef, heb ik dat probleem nooit. En bij mij mogen ze niet loeren of van elkaar jatten, want dan heeft Mila alles en de rest niets :mrgreen: Normaal gesproken maakt het echt niet uit wat ik geef: het is altijd 'jippie!' en ze kluiven zich een paar minuten suf. Maar vandaag lag Mila dus behoorlijk dwars.
Gelukkig maar dat ik nog twee dankbare Spanjaarden heb.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Hier word ook altijd ''geruild'' ze mogen ook kiezen maar dat maken ze zelf altijd weer ongedaan omdat er perse geruild moet worden :mrgreen:
Afbeelding
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Ik gaf Lola vorige week een plak ontbijtspek met haar propalin-druppels. Ze pakte m aan, stond op, spuugde m uit en stapte weer in haar mand met een arrogante blik :80: Stomme hond!
DeDiana
Zeer actief

-Lilo- schreef:Ik gaf Lola vorige week een plak ontbijtspek met haar propalin-druppels. Ze pakte m aan, stond op, spuugde m uit en stapte weer in haar mand met een arrogante blik :80: Stomme hond!
Hahaha :-)
Mila is duidelijk niet het enige verwende nest :mrgreen:
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

DeDiana schreef:Wat een verwend nest is het ook! :boos:

Ik had alle drie de honden wat te kluiven gegeven - dat is hier altijd zo op en naast het wandelen is dat toch wel een van de favoriete momenten op de dag. Normaal gesproken krijgen ze alle drie hetzelfde, maar nu had ik geen drie dezelfde kluifdingen meer, dus waren het drie verschillende. Mila mocht als eerste kiezen en koos een bullenpees. Amoz koos een stuk runderkophuid en Amy kreeg dus het varkensoor.
Amy en Amoz liggen vervolgens lekker te kluiven, maar Mila bleek toch spijt te hebben van haar keuze. Dus ze pakt die bullenpees op en smijt het ding keihard door de kamer, terwijl ze ondertussen al zuchtend naar mij keek met een vragende blik (of ik niet nog iets anders had?). Tot drie keer toe vloog die pees me om mijn oren en toen heb ik hem maar weggelegd. Ze vond het niet eens erg :80:

:LOL: mooi verhaal maar niet herkenbaar; alles wordt lekker opgeschrokt (Amber), verorberd (Lizzy) of rustig van genoten (Kailen). en omdat Kailen standaard het langst doet met zijn lekkernij, loopt hij inderdaad wel het risico op jatmozen :F:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

lucie schreef:
DeDiana schreef:Wat een verwend nest is het ook! :boos:

:LOL: mooi verhaal maar niet herkenbaar; alles wordt lekker opgeschrokt (Amber), verorberd (Lizzy) of rustig van genoten (Kailen). en omdat Kailen standaard het langst doet met zijn lekkernij, loopt hij inderdaad wel het risico op jatmozen :F:
Ik dacht ook dat ik hier zoiets nooit mee zou maken, hier wordt nooit getreuzeld met eten en al helemaal niet met snacks tussendoor. Wat wel aangeeft hoe ontstemd Mila was :lol1:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

verwend mormel is het ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Nee, Pukie vind alles lekker wat ze krijgt en is met alles tevreden
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Haha Coda en Bizzy ruilen tegenwoordig hun snacks. En dat gaat dan zonder enige spanning of gegrom, ze vinden dat van elkaar altijd lekkerder en dan ruilen ze..en weer, en weer :scratch:
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Kai wilde altijd standaard het botje van Bonnie... Ook al was dat iets wat hij nou werkelijk niet lustte, of niet weg kreeg ( hij kauwt wat moeilijk )hij moest en zou dat hebben... had hij het... en was zijn eigen botje dan weg.. kwam hij bij mij klagen..
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door GrethavW »

Geweldig, ik zie het helemaal voor me.
Prachtig zo'n hond die (uiteindelijk) zo duidelijk kan maken wat ze wil.
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Haha, Morris speelt altijd met zijn eten. Of hij laat het gewoon liggen. Sta ik helemaal blij 'oooooooooh krijg je wat lekkers dan!' te kirren, hij loopt dan stuiterend mee, want het zal wel heel bijzonder zijn! Dan ook meteen aanpakken en de kamer in rennen om op zijn plekje op het kleed te gaan liggen. Daar vervolgens de snack neergooien en dat was het dan. Dan gaat hij wat anders doen :LOL:
Kluifjes, kophuid, bullepezen, oren etc, het blijft hier vaak heel lang liggen. Tot hij ineens een keer opspringt, de snack zoekt waar hij blijkbaar dan zin in heeft, en heerlijk gaat liggen kluiven.
De konijnenoren die ik ooit had gekocht gingen mee de mand in. Lag hij uren een konijnenoor te knuffelen :piew: lekker zacht, met zo'n vachtje er nog aan. Dat zakje heb ik maar weggegeven.

Mila mag hier wel eens komen snaaien. Slingert vanalles rond in alle soorten en maten, heeft ze keus zat :mrgreen:
DeDiana
Zeer actief

nomo schreef:Haha, Morris speelt altijd met zijn eten. Of hij laat het gewoon liggen. Sta ik helemaal blij 'oooooooooh krijg je wat lekkers dan!' te kirren, hij loopt dan stuiterend mee, want het zal wel heel bijzonder zijn! Dan ook meteen aanpakken en de kamer in rennen om op zijn plekje op het kleed te gaan liggen. Daar vervolgens de snack neergooien en dat was het dan. Dan gaat hij wat anders doen :LOL:
Kluifjes, kophuid, bullepezen, oren etc, het blijft hier vaak heel lang liggen. Tot hij ineens een keer opspringt, de snack zoekt waar hij blijkbaar dan zin in heeft, en heerlijk gaat liggen kluiven.
De konijnenoren die ik ooit had gekocht gingen mee de mand in. Lag hij uren een konijnenoor te knuffelen :piew: lekker zacht, met zo'n vachtje er nog aan. Dat zakje heb ik maar weggegeven.

Mila mag hier wel eens komen snaaien. Slingert vanalles rond in alle soorten en maten, heeft ze keus zat :mrgreen:
Haha, die Morris is ook een figuur ;-)
Ik stuur Mila maar niet langs, ik ben bang dat ze daar nog veel verwender van wordt. :mrgreen:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik geef ze eigenlijk meestal hetzelfde maar eigenlijk maakt het niet uit, wat de ander heeft is lekkerder.
Zo had Rani vanmiddag alle 3 dezelfde botjes in haar mand verzameld en ze lag er op 1 te kluiven. Mika krijgt de kolder, rent op Rani af en jat zo de kluif uit haar bek. Rani had er nog twee maar die kop van haar was onbetaalbaar :LOL:
Lage oortjes, diepe zuchten en af en toe naar Mika kijken met het bot. Van ellende ging ze toen maar op een van de andere twee botjes kluiven.
Het leven is zwaar :LOL:
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Haha het prinsesje blieft het niet. :mrgreen: Geweldig hoor, zo'n hond met een kop erop.

Hier krijgen ze 's middags altijd een pensstaaf, en Lilo heeft na een halve eigenlijk wel genoeg, dus dan wil ze nog wel eens opstaan en ervan weglopen. Toto staat dan al tien minuten in de startblokken en zodra hij denkt dat de kust veilig is rent hij met een noodvaart naar die pensstaaf. Hij wil maar niet snappen dat Lilo er helemaal niet zo moeilijk over doet, en dat ze in het ergste geval een schijnuitval doet of een lipje optrekt, maar echt niet zal gaan happen om zo'n stom botje.

Voorheen met Lilo en Jack was het onderling loeren en proberen te pikken, dat ging allemaal vrij gemoedelijk, dan hadden ze uiteindelijk elkaars botje gepikt en gingen naast elkaar verder met kluiven. Maar Toto doet zo panisch over botjes dat Lilo echt nul interesse toont.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Je hebt Mila toch zeker wel met veel misbaar verteld dat de hondjes in Afrika zulke lekkere dingen niet hebben :hmmm: ?!

Hier wel herkenbaar dat dat wat de ander heeft veeeeel lekkerder is. Meestal hou ik het ofwel in de gaten ofwel ik hou ze gescheiden, anders is het een hoop geloer en heeft Mister binnen een paar minuten beide botjes. Lais durft er dan echt niet eentje terug te pakken, of zelfs maar haar botje te verdedigen als Mister 'm komt inpikken dus dat voorkomen we dan maar.

Er liggen hier ook een paar nylabone(achtige) botjes. Meeste tijd liggen die links, maar zo af en toe gaat er eentje op kluiven. Prompt is de ander zéér geïnteresseerd in toevallig precies datzelfde botje :hmmm: . Er wordt geloerd en zielig gekeken en bij de eerste de beste kans verandert het betreffende botje van eigenaar. Zo herhaalt zich dat een paar keer, totdat het botje weer voor een paar dagen links eindigt. Sja.
DeDiana
Zeer actief

Heel grappig om te lezen, als die kluifgewoontes binnen roedeltjes :-)

Gek genoeg hebben ze hier dus alle drie niet 'wat de ander heeft is lekkerder' als ze alle drie hetzelfde krijgen. Ze zijn zo gedrild dat ze op hun eigen plek moeten kluiven en niet mogen loeren, dat ze dan maar gewoon snel hun eigen kluifje gaan opeten :mrgreen:
Dat zou hier ook echt niet kunnen, want zowel Amoz als Amy staan bij één blik van Mila alles al aan haar af. En om die ook hun rust te gunnen tijdens het kluiven, wordt hier dus niet geloerd en moeten ze elk op hun eigen plekje blijven.

Ze hebben het onderling wel met speeltjes trouwens. Amy is een meesterdief. Die weet speeltjes recht onder Mila's neus weg te kapen zonder dat Mila het in de gaten heeft :lol1: Dan legt ze ze snel in de mand of op de bank en gaat erbovenop liggen :engel:
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

Ik geef ze bijna altijd hetzelfde maar ze pakken alles constant van elkaar af. Famke kauwt nooit zelf die laat eerst moeders het voorkauwen. Blijkbaar denkt ze nog steeds dat ze een baby is (bijna 5) en dat niet zelf kan of zo. Maar Yara moet haar botjes eerst voorkauwen en dan gaat ze er bij liggen te piepen en te zeuren tot Yara het laatste stukje aan haar geeft. Zorro hoeft dat dus niet te proberen die wordt gelijk weg gesnauwd door Yara. Maar die knaagt zelf zijn botjes wel op en als hij de kans krijgt pakt hij die van Famke ook snel af. Maar aan het eind van de rit is alles wel op hier.

Wel grappig dat die Mila zo kieskeurig is. Famke kan mij soms ook zo indringend aan kijken terwijl ze het uit haar mond laat vallen. Zo van hoe durf jij mij dit te geven. Best grappig.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Yara schreef:Ik geef ze bijna altijd hetzelfde maar ze pakken alles constant van elkaar af. Famke kauwt nooit zelf die laat eerst moeders het voorkauwen. Blijkbaar denkt ze nog steeds dat ze een baby is (bijna 5) en dat niet zelf kan of zo. Maar Yara moet haar botjes eerst voorkauwen en dan gaat ze er bij liggen te piepen en te zeuren tot Yara het laatste stukje aan haar geeft. Zorro hoeft dat dus niet te proberen die wordt gelijk weg gesnauwd door Yara. Maar die knaagt zelf zijn botjes wel op en als hij de kans krijgt pakt hij die van Famke ook snel af. Maar aan het eind van de rit is alles wel op hier.

Wel grappig dat die Mila zo kieskeurig is. Famke kan mij soms ook zo indringend aan kijken terwijl ze het uit haar mond laat vallen. Zo van hoe durf jij mij dit te geven. Best grappig.
Haha, wat schattig dat Yara dan het laatste stukje aan haar dochter geeft.

Mila is juist helemáál niet kieskeurig, daarom was het ook grappig. Alles (letterlijk) gaat hier altijd (letterlijk) meteen op. Dat gesmijt met die bullenpees vandaag was gewoon recalcitrant verwend gedrag.
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

DeDiana schreef:
Yara schreef:Ik geef ze bijna altijd hetzelfde maar ze pakken alles constant van elkaar af. Famke kauwt nooit zelf die laat eerst moeders het voorkauwen. Blijkbaar denkt ze nog steeds dat ze een baby is (bijna 5) en dat niet zelf kan of zo. Maar Yara moet haar botjes eerst voorkauwen en dan gaat ze er bij liggen te piepen en te zeuren tot Yara het laatste stukje aan haar geeft. Zorro hoeft dat dus niet te proberen die wordt gelijk weg gesnauwd door Yara. Maar die knaagt zelf zijn botjes wel op en als hij de kans krijgt pakt hij die van Famke ook snel af. Maar aan het eind van de rit is alles wel op hier.

Mila is juist helemáál niet kieskeurig, daarom was het ook grappig. Alles (letterlijk) gaat hier altijd (letterlijk) meteen op. Dat gesmijt met die bullenpees vandaag was gewoon recalcitrant verwend gedrag.
Famke is inderdaad moeders lievelingetje. Haar broertje Zorro kan niks goed doen in moeders ogen maar oogappeltje krijgt met haar geslijm altijd haar zin. Best leuk om te zien.

Maar gesmijt met botjes heb ik nog nooit beleefd. Wel grappig dat ze zo op haar strepen staat. Ik zou er wel om moeten lachen. Soms kunnen ze zo duidelijk maken wat ze wel of niet willen.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Yara schreef:
DeDiana schreef:

Famke is inderdaad moeders lievelingetje. Haar broertje Zorro kan niks goed doen in moeders ogen maar oogappeltje krijgt met haar geslijm altijd haar zin. Best leuk om te zien.

Maar gesmijt met botjes heb ik nog nooit beleefd. Wel grappig dat ze zo op haar strepen staat. Ik zou er wel om moeten lachen. Soms kunnen ze zo duidelijk maken wat ze wel of niet willen.
Ik moest er ook om lachen hoor. Als het elke dag zo zou gaan was het wat anders, maar juist omdat het zo uitzonderlijk was en ze het er duidelijk bij nader inzien toch echt niet mee eens was, vond ik het ook grappig :-)
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Nanna schreef:Hier is standaard wat de ander heeft lekkerder. Dus wordt er vaak geloerd, ondertussen hetgeen ze al hebben wèl beschermend, uiteraard ;-)
En de kluiven wisselen ook vaak van eigenaar. Dan let er ff eentje niet op en hóp. En dan blij kluiven natuurlijk want gestolen goed schijnt altijd beter te smaken ;-)
Exact hoe het er hier aan toe gaat :o
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Haha, ja herkenbaar, bij Puchu en Kaya ging dat altijd zo, zelfs als dezelfde soort kluif hadden.

Nu is Puchu dus alleen, maar een aantal kluiven vindt hij niks; daar draalt hij bij, laat ze liggen met veel bombarie 'kijk
mij eens zielig zijn met zo'n smerige kluif' :jank: 'vrouwtjeeeeeee ik wil een andere' :jank: en uiteindelijk gaat hij dan
heel zielig liggen mokken 'wat een kut leven heb ik toch' :ugh: en na zo'n half uurtje geeft hij het op en begint er toch
maar aan.
Dat zijn natuurlijk exact de kluiven waar niet zoveel vet in zit, want hij moet afvallen, en tja, die zijn niet zo lekker
als bullenpezen e.d.
Ook een verwend jong dus :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
DeDiana
Zeer actief

Caro. schreef:Haha, ja herkenbaar, bij Puchu en Kaya ging dat altijd zo, zelfs als dezelfde soort kluif hadden.

Nu is Puchu dus alleen, maar een aantal kluiven vindt hij niks; daar draalt hij bij, laat ze liggen met veel bombarie 'kijk
mij eens zielig zijn met zo'n smerige kluif' :jank: 'vrouwtjeeeeeee ik wil een andere' :jank: en uiteindelijk gaat hij dan
heel zielig liggen mokken 'wat een kut leven heb ik toch' :ugh: en na zo'n half uurtje geeft hij het op en begint er toch
maar aan.
Dat zijn natuurlijk exact de kluiven waar niet zoveel vet in zit, want hij moet afvallen, en tja, die zijn niet zo lekker
als bullenpezen e.d.
Ook een verwend jong dus :mrgreen:
Haha inderdaad :-)
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Cayuga doet nooit kieskeurig. En als Skadi eens verwend loopt te doen, hoef ik alleen maar te zeggen "Oh, niet lekker? Zal ik het aan Cayuga geven dan?".
Dan schrokt ze het met grote haast alsnog naar binnen :LOL:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Hier pakken ze niks van elkaar af. Mies zou Diem scalperen als hij er maar over zou denken en Mies is (gelukkig) wel correct genoeg om niks van Diem af te pakken. Verder lijkt Mies wel op Mila denk ik :wink:

Wel is er hier altijd een run op het lekkerst kluifplekje :mrgreen: Het bed van Diem is lekker groot en plat, dat kluift kennelijk beter. Mies' kussen past Diem ook wel op maar dan heeft hij weinig plek om te kluiven over en rolt het eraf als hij niet oppast. Ik geef Diem dus altijd eerst een kluif maar dan moet hij wel doorlopen en niet kijken hoe Mies haar kluif krijgt anders haalt Mies (tot mijn hilariteit, ik ben vals :engel: ) hem in op weg naar z'n kussen. Soms komen ze precies tegelijk aan en dan gaan ze samen op Diems kussen, moeten ze alsnog proppen en vallen de kluiven telkens eraf.
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

pioenroos schreef:Hier pakken ze niks van elkaar af. Mies zou Diem scalperen als hij er maar over zou denken en Mies is (gelukkig) wel correct genoeg om niks van Diem af te pakken. Verder lijkt Mies wel op Mila denk ik :wink:

Wel is er hier altijd een run op het lekkerst kluifplekje :mrgreen: Het bed van Diem is lekker groot en plat, dat kluift kennelijk beter. Mies' kussen past Diem ook wel op maar dan heeft hij weinig plek om te kluiven over en rolt het eraf als hij niet oppast. Ik geef Diem dus altijd eerst een kluif maar dan moet hij wel doorlopen en niet kijken hoe Mies haar kluif krijgt anders haalt Mies (tot mijn hilariteit, ik ben vals :engel: ) hem in op weg naar z'n kussen. Soms komen ze precies tegelijk aan en dan gaan ze samen op Diems kussen, moeten ze alsnog proppen en vallen de kluiven telkens eraf.
:LOL:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Driftig gezelschap, die Mila :mrgreen: En best verwend! Bullepezen laten ze hier niet zomaar liggen. Meestal moeten ze het doen met 'saaie' runderhuid botjes.

Hier is ook een heel ritueel met kluifjes. Als ik wat uit de doos pak, staat Mayke me met hypnotiserende ogen aan te kijken en maakt Kiwi zich direct uit de voeten. Ze doet alsof ze heel wat bombarie verwacht als ze Mayke voor dr voeten loopt wanneer er eten in het spel is, maar dat is flauwekul want Mayke maakt er nooit een punt van.
Dan geef ik Mayke iets en probeer Kiwi iets aan te geven, maar die gaat dan op 2 m afstand nerveus heen en weer dribbelen, barstend van de stresssignalen, en durft niet bij me in de buurt te komen. Dan gooi ik het botje de kamer door, stuift Mayke op Kiwi's bot af en als die eenmaal ligt te kauwen, voelt Kiwi zich vrij genoeg om Mayke dr botje te pakken die weer is blijven liggen.
Als het eenmaal verdeeld is, is de spanning bij Kiwi helemaal weg en ruilen de honden ook wel eens van botje of er blijft wat liggen.

Met eten gaat het ook zo. Zonder het rondsmijten dan, maar Kiwi durft pas te gaan eten als Mayke en ik niet meer bij haar bak in de buurt staan.
Sneu vind ik dat maar t is al minder geworden.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”