Vanavond kwam hij even een aai halen, hij komt dan even lekker bij je liggen voor wat geknuffel

Zijn jullie hondjes ook zulke knuffelige schoothondjes?
Moderator: moderatorteam

Hylos schreef:Het is idd zo leuk als het van die "stoere" honden zijn die dan als een kleine baby even bij mama wil liggen.![]()
Xavi trekt er ook altijd zo gekke kop bij.

ja dat doet Pom dus ook ja. En dan op een gegeven moment lig je knetterkrap op een rand van het bed en zij ligt diagonaal prinsheerlijk op haar rug. Dan stuur ik haar toch maar wel weg hoor, dat gaat me te verManu schreef:
Uma is net een kat. Die hangt het liefst op schoot, maakt niet uit welke houding. En owee als je stopt met aaien
In bed is ze pas erg. Die wurmt zich op haar rug en wrijft zichzelf in de deken waarbij ze jou steeds meer aan de kant duwt en je uiteindelijk maar 30 cm deken over houdt. Maar wegsturen kan ik nooit![]()

Luna87 schreef:Luna is ook zo. Ze ligt het liefst bij mijn vriend, vooral als hij in kleermakerszit zit, dan heeft ze een heerlijk holletje om in te liggen. Als ze bij mij ligt stort ze zich eerst bovenop me, maar ik heb daar meestal niet zo'n zin in dus dan geef ik haar een duw, opzouten. 22 kilo is best veel als dat allemaal op je ligt. Ze kiest dan uiteindelijk maar voor contactliggen, het liefst zo strak mogelijk tegen je aan en soms stiekem toch die kop op schoot.

Luna87 schreef:Hhaha, ja, en dan onschuldig naar je kijken, "Oh, jij ook hier?"![]()