Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Katten solidaire wezens? Heb eigenlijk nooit katten gehad die liever alleen waren, maar deze 2 zijn echt superhecht Opa-kat Lotje (links) heeft al 3 andere katers onder z'n hoede gehad en voedt ze met alle liefde op. Bedacht me gister dat hij ook al 10 jaar is Heb met hem afgesproken dat we er nog zeker eens zoveel jaar achteraan plakken.
wat een prachtige koppies en zo te zien kan hij minstens nog tien jaar mee, ziet eruit als een jonge blom!
Mijn katten zijn ook alles behalve solitair. Maar er is intussen ook al genoeg onderzoek gedaan waar uitkwam dat huiskatten helemaal niet solitair zijn van oorsprong. Dus ga gerust verder met kleffen zoals de dames hier ook dagelijks doen
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Is Poema ook een kater? Wat ontzettend zoet zeg . Ik word altijd een beetje jaloers als ik zulke foto's zie. Ik heb drie katten en ze gaan prima met elkaar overweg maar zo plakkerig zijn ze nooit (geweest)