Waren elkaar al een keer eerder tegengekomen en dat was ook geen succes, hond kwam van ver op ons afdenderen baasje er ook weer achteraan, hij was opdringerig naar Lucie die hem afsnauwde waarop hij haar direct wilde onderschoffelen waarop ik ingreep.
Liep toen goed af en baasje vertelde nog dat hij hem sinds een half jaar had , hij inmiddels twee was en tot hij bij hem kwam wonen enkel in een tuin had geleefd met weinig tot geen aandacht.
Toen dacht ik nog wat fijn dat hij uit die situatie is , vandaag dacht ik had dat kreng lekker laten zitten in die tuin daar kon hij weinig kwaad
Ik beet hem nog toe zijn hond vast te houden of in ieder geval op te voeden zodat hij hem kon roepen indien nodig en niet zomaar op andere honden te laten afdenderen.
Streng vroeg ik ook nog waar hij woonde omdat mocht Micron iets mankeren ik de rekening zou presenteren, en braaf wees hij naar een flat en noemde zijn nummer
Nou het valt denk ik wel mee ,hij is wat stijf en zijn pootje doet wat pijn ,we houden het even in de gaten of hij goed plast enzo mocht hij inwendig wat hebben maar ik denk dat wel meevalt.
Moest wel lachen om mezelf , ik weet incidenten dacht ik altijd aardig te relativeren, behalve als het om mijn eigen kleine mannetje gaat