Het is gelijk wel super stil in huis met alleen die twee oude mutsen. Ik hoefde niet eens op te letten dat mijn eten niet gejat werd
Gek he hoe stil het dan ineens is. Volgens mij mis ik haar nu al
Moderator: moderatorteam
Dan moet je nu in Eindhoven de Lichtjesroute komen rijden, dan kan ze 22 km lang lichtjes zienGollum schreef:Mijn vriend ging nog wat opnames doen voor een videoclip in het bos. Ze vond het machtig interessant allemaal, behalve toen de cameraman op zijn buik ging liggen om te filmen. Toen werd ze boos!![]()
Het leukste vond ze in het donker met de auto geloof ik, ik hoorde dat ze haar ogen uitkeek naar al die lichtjes

Oh wat gaaf!Neeltje schreef:Dan moet je nu in Eindhoven de Lichtjesroute komen rijden, dan kan ze 22 km lang lichtjes zienGollum schreef:Mijn vriend ging nog wat opnames doen voor een videoclip in het bos. Ze vond het machtig interessant allemaal, behalve toen de cameraman op zijn buik ging liggen om te filmen. Toen werd ze boos!![]()
Het leukste vond ze in het donker met de auto geloof ik, ik hoorde dat ze haar ogen uitkeek naar al die lichtjes