Voor je het weet zit je dan volkomen vastgepind met dertig kilo herder op schoot, terwijl je geen vin meer kunt verroeren en ze je helemaal aflebbert, op de meest opdringerige manier.
Met de oortjes 'onderdanig' achterover gevouwen. Dát dan weer wel
Moderator: moderatorteam

Omdat het smiesterige takketeven zijnFrolic schreef: en ik vraag me ook af waarom.
Mooi toch, dat tevengedrag?Frolic schreef:Niet mijn PippiMiranda schreef:Omdat het smiesterige takketeven zijnFrolic schreef: en ik vraag me ook af waarom.![]()
Nou ja misschien ook wel. Ze oogt alleen maar onderdanig, is nauwelijks aanwezig in huis, reageert bijna niet op andere honden buiten, maar ondertussen krijgt ze op één of andere manier precies voor elkaar wat ze wil. Zo dat je op een gegeven moment denkt WTF hoe komt dat nu weer?
En dat ze er dan ook mee wegkomt omdat ze totaal geen irritant of vervelend gedrag door gaat vertonen:LOL:
TARAK
Wij dachten ook altijd dat Lola zo was, maar zo opeens kijk je om je heen en constateer je dat ze toch best wat vervelende trekjes heeft gekregenFrolic schreef:Niet mijn PippiMiranda schreef:Omdat het smiesterige takketeven zijnFrolic schreef: en ik vraag me ook af waarom.![]()
Nou ja misschien ook wel. Ze oogt alleen maar onderdanig, is nauwelijks aanwezig in huis, reageert bijna niet op andere honden buiten, maar ondertussen krijgt ze op één of andere manier precies voor elkaar wat ze wil. Zo dat je op een gegeven moment denkt WTF hoe komt dat nu weer?
En dat ze er dan ook mee wegkomt omdat ze totaal geen irritant of vervelend gedrag door gaat vertonen:LOL:

Zo herkenbaarblondie schreef:Bluf mijn herderteef kon er ook wat van hoor, op je schoot klimmen en iedereen was verrukt, wat een lieverd, wat een leukerd! Tot ze in de nekklem kwamen te zitten, langzaam aan bewoog zij haar voorpoten naar de nekken. Eenmaal die poten om je nek kon je gewoon niet onder haar uit, het was ook geen klein teefje![]()
Dan had ze je waar ze je hebben wilde.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDaardoor heb ik een losse T op mijn laptopTenmashi schreef:Mitzi maait graag met haar poten om aandacht te krijgen, vooral wanneer ik op de bank met de laptop bezig ben. Gaat ze op m'n toetsenbord rammen.Probeer 't dan ook af te leren, alleen aaitjes als je niet met je poten in de rondte ramt.

Jep.Frolic schreef:Niet mijn PippiMiranda schreef:Omdat het smiesterige takketeven zijnFrolic schreef: en ik vraag me ook af waarom.![]()