Pappa

Mamma

kind

En nog een poedel met een afwijkende kleur, volgens de nieuwe eigenaren merle. (het is een ex-broodfok teefje, daarom loopt ze dubbel gezekerd.

Moderator: moderatorteam

Ze komt uit een belgisch fokschuur.Marjoleine schreef:Ja, brindle komt gewoon voor bij poedels. Lastig is dat door de bearded-factor de kleuren vaak vager worden zodat je slecht kunt zien wat het patroon is. Maar die eerste is brindle en de pup ook.
De teef, dat is niet te zien. Ik vermoed sable, maar de foto is te slecht.
Of die laatste een merle is, geen idee. Alweer doordat de vacht bearded is en doordat ze geschoren is.
Merle komt niet voor bij poedels overigens maar in Amerika kan alles, zoals iedereen weet.
Dus als ze daar vandaan komt kan het best. Wat ze hier rotzooien kan BP beter vertellen dan ik, daar weet ik wel iets van maar niet alles.

BP weet het ook niet.Marjoleine schreef:Ja, brindle komt gewoon voor bij poedels. Lastig is dat door de bearded-factor de kleuren vaak vager worden zodat je slecht kunt zien wat het patroon is. Maar die eerste is brindle en de pup ook.
De teef, dat is niet te zien. Ik vermoed sable, maar de foto is te slecht.
Of die laatste een merle is, geen idee. Alweer doordat de vacht bearded is en doordat ze geschoren is.
Merle komt niet voor bij poedels overigens maar in Amerika kan alles, zoals iedereen weet.
Dus als ze daar vandaan komt kan het best. Wat ze hier rotzooien kan BP beter vertellen dan ik, daar weet ik wel iets van maar niet alles.