Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Je hond stalken als je op werk bent? Het kan nu!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Je hond stalken als je op werk bent? Het kan nu!

Ongelezen bericht door Sulluna »

:mrgreen:

Honden zijn altijd blij om je te zien als je thuiskomt van je werk: ze kwispelen, blaffen of springen tegen je op. Ze hebben de hele dag gewacht totdat je weer thuiskomt. Met Buddy kun je je hond in de gaten houden terwijl je op je werk bent. Je kunt de dagelijkse activiteit meten via een halsband met GPS, zodat je altijd weet waar ze uithangen. Oftewel: een Apple Watch voor je hond!

Mensen kunnen alle activiteiten tracken die ze uitvoeren, dus het was natuurlijk een kwestie van tijd voordat iemand bedacht om dezelfde technologie toe te passen op de mens zijn beste vriend: de hond. De halsband Buddy zit bomvol met tech: fitness tracking, bluetooth, GPS-tracking, maar ook LED-verlichting, zodat ze 's nachts ook zichtbaar zijn. Vergeet ook niet de voedsel calorieënteller en een thermostaat om te kijken of je hond geen koorts heeft bijvoorbeeld.

Terwijl jij op je werk bent, kun je via een app zien hoeveel beweging je hond heeft gehad en of hij het te warm of te koud heeft. Bovendien kun je ook een 'Geofence' instellen: bijvoorbeeld het gebied rondom je huis. Als je hond dat gebied verlaat, krijg je meteen een melding op je telefoon. Ook kun je zien wanneer je hond eet of drinkt en je kunt de halsband ook connecten aan je eigen smartwatch of smartphone. Als andere honden ook een Buddy hebben, kun je zien welke honden er in de buurt zijn.
http://www.dutchcowboys.nl/gadgets/de-a ... adliner.nl

Zal dit nu echt serieus zijn? :mrgreen: Kijk ook even het filmpje in de link, :mrgreen:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: Je hond stalken als je op werk bent? Het kan nu!

Ongelezen bericht door Lunatic »

Grappig maar zonde van m'n geld :F:
Als ik er niet ben liggen ze te slapen, plus dat ik ze in huis nooit een halsband om heb, ze zullen maar ergens achter blijven hangen :schrik:

Maar het idee is grappig en ik vind het echt wel iets voor bijv. Amerikanen e.d die willen alles checken :LOL:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik kan niet meer zeggen dan :piew:
Sulluna
Zeer actief

Lunatic schreef:Grappig maar zonde van m'n geld :F:
Als ik er niet ben liggen ze te slapen, plus dat ik ze in huis nooit een halsband om heb, ze zullen maar ergens achter blijven hangen :schrik:

Maar het idee is grappig en ik vind het echt wel iets voor bijv. Amerikanen e.d die willen alles checken :LOL:
Maar je kan ook continu de tempratuur in de gaten houden én kijken hoeveel calorieën ze eten. :mrgreen: :mrgreen:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Sulluna schreef:

Maar je kan ook continu de tempratuur in de gaten houden én kijken hoeveel calorieën ze eten. :mrgreen: :mrgreen:
Daar heb ik geen apparaatje voor nodig. Ze eet niks, want ze krijgt 's avonds eten. Als ik er ben. Maar er zullen vast wel mensen intrappen. Misschien dat ze het beter voor hun kinderen kunnen aanschaffen.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Als wij beiden aan het werk zijn, of zoals een paar jaar terug thuis aan het werk zijn, dan heb ik ze het liefst zo rustig mogelijk. Liefst slapend. Op de maandag ga ik pas om half 1 weg, maar de hele ochtend beweeg ik me dan al rustig door het huis. Laat maar lekker slapen, dan gaat haar alleen-zijn tijd het snelst.
Sulluna
Zeer actief

Ehm, ik bedoel het sarcastisch, laat dat duidelijk zijn. :LOL:

Ik vind het echt bizar, waarom zou je zo'n ding willen? Kennelijk willen mensen het, de Facebook heeft ook al veel likes. Ik moet er gewoon om lachen :mrgreen:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Sulluna schreef:

Dat is wel weer handig, als ze er dan ook nog een stappenteller in maken, kunnen we precies zien of ze genoeg verbranden in verhouding met wat ze eten :idea: :LOL:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Lunatic schreef:
Sulluna schreef:

Dat is wel weer handig, als ze er dan ook nog een stappenteller in maken, kunnen we precies zien of ze genoeg verbranden in verhouding met wat ze eten :idea: :LOL:
Idioterie :piew:
Marc147
Actief
Mijn ras(sen): Asielhonden
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Marc147 »

Een paar IP camera's ophangen lijkt mij veel leuker, kan je vanaf het internet je honden bekijken wat ze uitspoken :)
Sulluna
Zeer actief

Lunatic schreef:
Sulluna schreef:

Whahahaha
Goldylocks
Zeer actief
Mijn ras(sen): labradors !

Ongelezen bericht door Goldylocks »

En dan zie je vanaf je werk dat ze op je nieuwe bank liggen of de koelkast plunderen :boos: is er dan een microfoontje bij dat je kan roepen door dat ding:HE!Van die BANK af lummels! :lol1: Dan lijkt het me wel wat.
Wie treurt om gisteren,geniet niet vandaag.
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Haha, Zon band is wel wat overdreven. Nou ik wel zal eerlijk bekennen. Ik heb wel een IP cameraatje staan om tijdens werktijd af en toe eens te spieken of alles in huis rustig is. Vind het vooral gewoon geinig en leuk om te zien wat hij zoal doet als ik weg ben. Meestal ligt hij lekker te slapen, maar soms is het ook leuk te zien dat hij lekker aan het spelen is.

En Goldylocks. Ja. Er zit geluid en microfoon op. :P ik zou dus tegen Duke kunnen praten, maar dat doe ik niet. Levert teveel onrust denk ik :P Het is dus meer dat ik het leuk vind, dan dat je er echt wat aan kan doen. Al ben ik laatst wel een half uurtje eerder van werk vertrokken omdat ik op de camera gezien had dat Duke losgebroken was uit zijn ren, dat was toch handig.

Als we beide weg zijn (Weekendje weg bijvoorbeeld) veranderd camera in een inbraak beveiligings maatregel. Ik zet dan de bewegingssensor melding aan en ik krijg dan een melding op mijn telefoon als er beweging in huis wordt gedetecteerd. Kei handig. Kun je gelijk spieken wat er in je huis gebeurd en zo nodig de politie bellen.
Afbeelding
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door *Skye* »

Ook ik moet bekennen dat ik een ip camera heb. Het geeft mij veel rust dat Ik zeker weet dat Skye rustig is als hij alleen thuis is. 99% van de tijd is hij rustig en ligt hij te te slapen. Je kan ook luisteren en er doorheen praten.
Nu Skye 1jr8mnd is kijk ik er niet zo heel vaak meet doorheen. Maar afgelopen week kwamen we terug van vakantie en was hij de hele week niet alleen geweest. We zijn bij de buren gaan eten en lieten hem thuis. Op een gegeven moment hoorde ik hem blaffen en zei door de camera dat hij stil moest zijn en maar moest gaan slapen. Dan gaat hij meteen rustig op zijn kussen liggen slapen. Ideaal.

Maar zo een band.... haha lijkt me erg noodzakelijk om dat inderdaad aan te schaffen. Ik hou het wel bij mijn cammetje.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ideaal, kan je mooi controleren of je HUS je hond wel uitlaat :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”