ik weet niet of en wie zich er nog iets van kan herinneren, maar mijn droom is al jaren om een hondenvakantieadres t.e verwezenlijken
Aangezien wij behoorlijk wat tegenslag hebben gehad op medisch gebied, en ik een 7 maanden ongeveer in een rolstoel heb gezeten, en weer helemaal opnieuw heb moeten leren lopen, hebben we besloten dat idee te laten varen. En gewoon een hondenparadijsje op poten te zetten waar de honden van familie en kennissen hun honden te logeren kunnen brengen. En geloof me, dat zijn er nogal wat, haha.
Het doet pijn om niet van mijn hobby mijn werk te kunnen maken, zeker omdat ik veel moeite heb gedaan in het behalen van mijn papieren, maar familie en vrienden zijn er heel blij mee dat ik het nu zo ga doen, haha.
We zijn 2 1/2 jaar bezig geweest met het vinden van de ideale woning, en op 25 februari hebben we dan eindelijk de sleutel gekregen.
Eerst binnen begonnen, want voor 18 april moest de woonkamer, keuken hal en 2 slaapkamers volledig klaar zijn. DWZ nieuwe plafonds, muren stukadoren, nieuwe vloeren, electra etc.
Ondertussen ben ik vast met een heeeel team aan hulp begonnen met het opruimen van de tuin, en ja, dat was echt nodig.
Er stonden 5 tuinhuisjes die tot de nok gevuld waren met hout, een glazen serre en dan nog maar te zwijgen over de los rondslingerende puin....

Nu na bijna 6 maanden en na heel wat opruim werkzaamheden zijn we eindelijk kunnen beginnen aan het hekwerk, en zijn nog
lang niet klaar ermee. Maar de lelijke betonnen schotten zijn weg. Begin september gaan we frezen en gras zaaien zodat we hopelijk volgend jaar zomer de eerste gasten mogen verwelkomen!!! :