Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tibetaanse Terrier gevonden in Echt-Susteren

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Tibetaanse Terrier gevonden in Echt-Susteren

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik kreeg zojuist dit berichtje door op Facebook. Ik zet het ook maar hier neer, voor het geval iemand iets heeft gehoord.

Graag zoveel mogelijk delen. Deze Tibetaanse Terriër is zojuist gevonden op de Rijksweg in Echt- Susteren. Het is een reu, netjes verzorgd, en heel vriendelijk. Hij heeft een halsband om. De vinders hebben hem in huis opgenomen. Herkent u deze hond,neem dan contact op met dit telefoonnummer. 046-4495405 hij is gechipt door de RvB.

Afbeelding
Lemuria

Re: Tibetaanse Terrier gevonden in Echt-Susteren

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ennnn...wat staat er op de chip?
Lemuria

https://www.amivedi.nl/detail/?meldingid=1011230

Ik heb Amivedi net gebeld en ze gaan de mensen bellen om te kijken of het dezelfde hond is, krijg straks een terugkoppeling. Kijk, zo kan het ook, in plaats van eindeloos te lopen delen op Facebook :roll:
Neeltje

OK dank je. Ik heb verder geen gegevens, heb het alleen doorgekregen via Facebook. Als het een kruising is, denk ik dat het niet de hond is, aangezien de chip van deze hond gechipt is door de Raad van Beheer.
Lemuria

Neeltje schreef:OK dank je. Ik heb verder geen gegevens, heb het alleen doorgekregen via Facebook. Als het een kruising is, denk ik dat het niet de hond is, aangezien de chip van deze hond gechipt is door de Raad van Beheer.
Zou toch wel érg toevallig zijn als het een ander zwart reutje met smal wit streepje op de borst is, met een chip, die eruitziet als een puber. In Echt.
Neeltje

Lemuria schreef:
Neeltje schreef:OK dank je. Ik heb verder geen gegevens, heb het alleen doorgekregen via Facebook. Als het een kruising is, denk ik dat het niet de hond is, aangezien de chip van deze hond gechipt is door de Raad van Beheer.
Zou toch wel érg toevallig zijn als het een ander zwart reutje met smal wit streepje op de borst is, met een chip, die eruitziet als een puber. In Echt.
Of de mensen weten niet wat ze hebben??
Neeltje

Ik krijg net berichtje door dat het baasje is gevonden. Dank je voor je hulp Lemuria. Ik weet natuurlijk niet of dit de baasjes zijn die jij had doorgekregen.
madred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en RSH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door madred »

Echt en Sittard liggen best wel een eindje uit mekaar en de vermissing in Sittard is van 2 augustus....
Nu vind ik het ook wel raar dat er geen foto beschikbaar is om op Amivedi te zetten.

Maar deze lieverd is in ieder geval weer veilig thuis.
Afbeelding

Happy en Lemmi
Lemuria

Neeltje schreef:Ik krijg net berichtje door dat het baasje is gevonden. Dank je voor je hulp Lemuria. Ik weet natuurlijk niet of dit de baasjes zijn die jij had doorgekregen.
Nou ja, ik heb geen terugkoppeling gehad (wat ging dat onprofi overigens), dus ik weet niet of het aan de tip lag hoor. Maar blij dat hij terecht is :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”