Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond gevonden in Dordrecht (opgehaald dierenbescherming)
Moderator: moderatorteam
-
Murphy
- Zeer actief
Hond gevonden in Dordrecht (opgehaald dierenbescherming)
Net, ongeveer een half uur geleden heeft mijn man tijdens het lopen met onze eigen hondjes aansluiting gekregen van een heel grote hond, in grote paniek vanwege het onweer. Er was in geen velden of wegen iemand te bekennen, en wij kennen deze hond ook niet uit de buurt.
Dierenambulance en dierenbescherming is lastig tot onmogelijk. We hebben nu de politie gebeld en die probeert de dierenambulance in beweging te krijgen.
Mijn vraag is nu, mist iemand in onze omgeving, dus Dordrecht (wij wonen zelf in west) een erg grote hond. Ik zal zometeen proberen een foto te plaatsen.
Het is een schat van een hond, maar hier houden is voor ons wat lastig, gezien het feit dat onze Jack Russel hem graag op wil eten.
Ik kon niet zo snel vinden waar dit zou horen, als het verkeerd staat mijn excuses.
Als het is opgelost, zal ik dit draadje verwijderen of een moderator dat vragen.
Dierenambulance en dierenbescherming is lastig tot onmogelijk. We hebben nu de politie gebeld en die probeert de dierenambulance in beweging te krijgen.
Mijn vraag is nu, mist iemand in onze omgeving, dus Dordrecht (wij wonen zelf in west) een erg grote hond. Ik zal zometeen proberen een foto te plaatsen.
Het is een schat van een hond, maar hier houden is voor ons wat lastig, gezien het feit dat onze Jack Russel hem graag op wil eten.
Ik kon niet zo snel vinden waar dit zou horen, als het verkeerd staat mijn excuses.
Als het is opgelost, zal ik dit draadje verwijderen of een moderator dat vragen.
Laatst gewijzigd door Murphy op 14 aug 2015 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Hond gevonden in Dordrecht
Die hond is bang. Kan je hem niet tot morgen onderdak verlenen in een stal, garage, keuken of gang?
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Murphy
- Zeer actief
Natuurlijk is de hond bang, dat is overduidelijk. Daarom kwam hij ook bij mijn man schuilen, daarom staat hij nu ook te hijgen in de gang.
Wat ik zei, onze eigen hond wil hem graag opvreten. Uiteraard heb ik die even opgesloten in de bench, maar hij blaft zich de longen uit zijn lijf in een poging de indringer te verjagen.
Geen haar op mijn hoofd die overweegt die hond weer op straat te schoppen, maar herenigen met de eigenaar lijkt me een veel betere optie.
Wat ik zei, onze eigen hond wil hem graag opvreten. Uiteraard heb ik die even opgesloten in de bench, maar hij blaft zich de longen uit zijn lijf in een poging de indringer te verjagen.
Geen haar op mijn hoofd die overweegt die hond weer op straat te schoppen, maar herenigen met de eigenaar lijkt me een veel betere optie.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Amivedi?
Heb je Facebook? Daar een bericht plaatsen heeft vaak heel veel bereik
Heb je Facebook? Daar een bericht plaatsen heeft vaak heel veel bereik
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik denk dat je meer kans hebt door een foto op facebook te gooien en te delen. Als je dat gedaan hebt kun je hier een linkje plaatsen dan deel ik wel verder
ik ken ook wat mensen in die omgeving.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Gelukkig dan. Maar op dit tijdstip de eigenaar vinden lijkt me moeilijkMurphy schreef:Natuurlijk is de hond bang, dat is overduidelijk. Daarom kwam hij ook bij mijn man schuilen, daarom staat hij nu ook te hijgen in de gang.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Murphy
- Zeer actief
We zijn zelf ondertussen ook aan het speuren geweest, en het zou mogelijkerwijs een hond kunnen zijn die al sinds 26 juli zoek is hier in Dordrecht.
We gaan het checken en zijn er mee bezig.
Wij denken dat het om deze hond gaat:
http://mijndieriszoek.dierenbescherming ... eren/66279
-
Murphy
- Zeer actief
De hond is zojuist opgehaald door de dierenbescherming, welke de hond naar het asiel brengt.
Ik dank jullie voor het meedenken en helpen.
We hebben echt wat gehad aan de tips, zowel hier als via prive. Dank daar voor
Wat mij betreft kan het onderwerp gesloten worden.
Wel sneu, een verschrikkelijk lief beest.
Marjan
Ik dank jullie voor het meedenken en helpen.
We hebben echt wat gehad aan de tips, zowel hier als via prive. Dank daar voor
Wat mij betreft kan het onderwerp gesloten worden.
Wel sneu, een verschrikkelijk lief beest.
Marjan
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Re: Hond gevonden in Dordrecht (opgehaald dierenbescherming)
Goed opgelost hoor hopelijk is de hond snel weer bij de baas.
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Murphy schreef:We zijn zelf ondertussen ook aan het speuren geweest, en het zou mogelijkerwijs een hond kunnen zijn die al sinds 26 juli zoek is hier in Dordrecht.
Heb je al contact met de eigenaar van die vermiste hond gezocht?

-
Murphy
- Zeer actief
.Yara schreef:Heb je al contact met de eigenaar van die vermiste hond gezocht?
Na heel grondig kijken hadden we het idee dat het toch een andere hond was, o.a. vanwege het anders zijn van kleuren. Daarom hebben we geen contact opgenomen met de persoon die die vermissing gemeld heeft.
We gaan er vanuit dat nu via het asiel de eigenaar opgespoord gaat worden.