Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weer een nieuwe pup
Moderator: moderatorteam
-
sjm
- Zeer actief
Weer een nieuwe pup
Onze nachtrusten worden weer verstoord door gejank alsof er 64 puppy's zitten, geproduceerd door 1 lief beestje. We kennen het allemaal wel, het hartverscheurende gegil als je de pup voor het eerst even alleen beneden laat.
Gisteravond hebben wij Noortje weer naar huis gebracht en kwamen we dus terug zonder Noortje. Sammy vond het maar niks en piepte, onschuldig niet te hard. Tótdat...
We naar bed gingen. Hij heeft echt de hele tijd alles bij elkaar gejankt, gegild en geschreeuwd. Arme buren.
Waarschijnlijk is Sammy er heilig van overtuigd dat wij, wrede hondenpapa en hondenmama, Noortje in de auto hebben laten zitten oid.
Net is mijn man naar z'n werk gegaan en ik kan genieten van zijn wolvengejank nu.
Gisteravond hebben wij Noortje weer naar huis gebracht en kwamen we dus terug zonder Noortje. Sammy vond het maar niks en piepte, onschuldig niet te hard. Tótdat...
We naar bed gingen. Hij heeft echt de hele tijd alles bij elkaar gejankt, gegild en geschreeuwd. Arme buren.
Waarschijnlijk is Sammy er heilig van overtuigd dat wij, wrede hondenpapa en hondenmama, Noortje in de auto hebben laten zitten oid.
Net is mijn man naar z'n werk gegaan en ik kan genieten van zijn wolvengejank nu.
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Weer een nieuwe pup
Ooooooo...dat vind ik toch echt zielig.
Maar snel op bezoek naar Noortje zodat Sammy weer gaat begrijpen waar Noortje thuis hoort.
Sterkte met het gejank.
Maar snel op bezoek naar Noortje zodat Sammy weer gaat begrijpen waar Noortje thuis hoort.
Sterkte met het gejank.
-
sjm
- Zeer actief
Ja het is echt heel zielig. Hartverscheurend. Arme, árme Sammy. Z'n zomerliefde.
Ik kan hier zó niet tegen, er zit een heel klein wolfje beneden. Ik wist trouwens niet eens dat hij deze geluiden kon produceren.
Ik kan hier zó niet tegen, er zit een heel klein wolfje beneden. Ik wist trouwens niet eens dat hij deze geluiden kon produceren.
-
sjm
- Zeer actief
Ik vrees dat ik dan zo zit te janken.Frolic schreef:Ohhh, wat gemeen. Best kun je een eigen Noortje nemen, anders komt dit niet meer goed helaas
-
sjm
- Zeer actief
Nee dit hebben we nog niet meegemaakt met hem.Heavy schreef:Noortje viel wel in de smaak dusmaar wat zielig doet ze dit vaker? Duurt het dan lang?
Zal ik alle knuffeltjes en kleedjes beter kunnen wassen? Zodat Noortje d'r geur wat minder in huis is?
-
sjm
- Zeer actief
Ja idd, straks lekker verwennen en afleiden etc.Heavy schreef:Dat zou je kunnen proberen . En afleiden en lekker wandelen denk ik?sjm schreef:Nee dit hebben we nog niet meegemaakt met hem.Heavy schreef:Noortje viel wel in de smaak dusmaar wat zielig doet ze dit vaker? Duurt het dan lang?
Zal ik alle knuffeltjes en kleedjes beter kunnen wassen? Zodat Noortje d'r geur wat minder in huis is?
Maar daarvoor heb ik wel wat energie nodig, meneer Sam. You're not helping.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Waren ze niet mee Noortje wegbrengen? Anders zou het kunnen helpen even op bezoek te gaan en dan weer weg te gaan zonder Noortje. Dan heeft hij misschien het idee niet meer te hoeven zoeken.
Noortje is duidelijk in de smaak gevallen
wel lief dat hij daar zo op reageert, maar ik zou ook horendol worden en meneer eens even in z'n oor tetteren dat dit toch ècht niet de bedoeling is 
Noortje is duidelijk in de smaak gevallen
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik had hem mee naar boven genomen. Ik ben een watje.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ahhhh, dat vind ik zielig
Ik zou hem ook afleiden, wandelen, spelen, enz. Dan zou het toch snel over moeten zijn.
Ik zou hem ook afleiden, wandelen, spelen, enz. Dan zou het toch snel over moeten zijn.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Nou ik ook. Ben je belazerdveertje schreef:
Noortje is duidelijk in de smaak gevallenwel lief dat hij daar zo op reageert, maar ik zou ook horendol worden en meneer eens even in z'n oor tetteren dat dit toch ècht niet de bedoeling is
Je liefdesverdriet uitkrijsen doe je maar op een normaal tijdstip.

-
sjm
- Zeer actief
Hij heeft vannacht ook ineens op de kleedjes zitten plassen waar ze samen op lagen te spelen of waar Noortje vaak op lag? Wat een raar gedrag zeg?
-
Sanner
- Zeer actief
Chihuahua reuen zijn raar.
Maar ah, ik vind het wel sneu hoor! Arm jong!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik ookMarjoleine schreef:Ik had hem mee naar boven genomen. Ik ben een watje.
Dus ik ben ook een watje
Geef hem wat ignatia.
Misschien kan je daarmee het grootste verdriet verzachten.
En dan idd veel naar buiten (al is het maar kort) en war spelletjes met hem doen?
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Ik ook. Ook een zacht eiMarjoleine schreef:Ik had hem mee naar boven genomen. Ik ben een watje.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik geloof dat ik met gierende banden met Sam naar Noortje zou gaan! En hem dan of daar achterlaten
of weer meenemen naar huis. Dat hij weggaat van Noortje zal hopelijk beter werken.
Mijn hemel, wat een dramaqueen
!
Oja, als je besluit hem toch weer mee te nemen dan verder voor veel afleiding en veel geestelijke en fysieke arbeid zorgen. Dat ie maar geen energie over zal hebben om te treuren
.
Mijn hemel, wat een dramaqueen
Oja, als je besluit hem toch weer mee te nemen dan verder voor veel afleiding en veel geestelijke en fysieke arbeid zorgen. Dat ie maar geen energie over zal hebben om te treuren
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ook. Alleen dan meer voor mijn eigen nachtrust dan die van de hondMarjoleine schreef:Ik had hem mee naar boven genomen. Ik ben een watje.
Ik zou alles goed wassen en even lekker er op uit en hopen dat het allemaal snel over is. En misschien scheelt het inderdaad als je met Sammy wegloopt van Noortje, als dat mogelijk is.
-
sjm
- Zeer actief
Arme meneer Sam. Zo stoer en dan toch nog voor een meisje aangezien worden.Heavy schreef:sjm schreef:Nee dit hebben we nog niet meegemaakt met hem.Heavy schreef:Noortje viel wel in de smaak dusmaar wat zielig doet ze dit vaker? Duurt het dan lang?
Zal ik alle knuffeltjes en kleedjes beter kunnen wassen? Zodat Noortje d'r geur wat minder in huis is?Sammy is een reu .
Waarom dacht ik toch dat jij alleen maar teefjes had![]()
Foei je hebt zijn meisje weggebracht
Nu heeftie nóg meer verdriet.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Meneer is pisnijdigsjm schreef:Hij heeft vannacht ook ineens op de kleedjes zitten plassen waar ze samen op lagen te spelen of waar Noortje vaak op lag? Wat een raar gedrag zeg?

-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Nog een veel beter ideeNanna schreef:Ik zou er een hondje bijnemenIzzie_Anneke schreef:Ik ook. Ook een zacht eiMarjoleine schreef:Ik had hem mee naar boven genomen. Ik ben een watje.
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
dan neem je hem toch mee naar bedsjm schreef:Ja het is echt heel zielig. Hartverscheurend. Arme, árme Sammy. Z'n zomerliefde.
-
Cindy52
- Zeer actief
sjm schreef:Ja het is echt heel zielig. Hartverscheurend. Arme, árme Sammy. Z'n zomerliefde.
-
sjm
- Zeer actief
Sammy vindt het niet leuk in bed.
Hij mag niet in bed van mijn man, maar héél af en toe doe ik het maar dan zit 'ie echt te wachten tot ie weg mag van die rare plek.
Hij mag niet in bed van mijn man, maar héél af en toe doe ik het maar dan zit 'ie echt te wachten tot ie weg mag van die rare plek.
-
Cindy52
- Zeer actief
zet je een mandje naast het bed, nou mijn nachtrust is me heilig en bij gejank slaapt het maar in of naast bed, zal me worst wezensjm schreef:Sammy vindt het niet leuk in bed.![]()