Wat kan ik er mee? Vlooien zijn weg meerdere malen gecontroleerd en ze is behandeld. Alleen haar huid is nog niet optimaal.
Ze heeft huidschilfers waarschijnlijk door het krabben, hier en daar een klein korstje ter grote van een spelden knop(elke keer als ik kijk is alles mooi droog) huid zelf ziet er niet rood uit of iets dergelijks.
Ik herken dit van mijn vorige hond na een periode van vlooien(waar ik bijna niet vanaf kwam) en heb geen idee meer hoe zij er afgekomen is, ze had het af en toe nog eens dat ze gebeten door vlooien was en na paar dagen geen last meer.
Vorige week bij DA geweest en voor de rest zou alles goed zijn en de jeuk kon de DA ook alleen verklaren als vlooien allergie.
Zijn er nog huis tuin en keuken middeltjes om de jeuk wat te verzachten? Had op internet al prednison gelezen als oplossing maar hier zit ik niet op te wachten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vlooien allergie.
Moderator: moderatorteam
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Vlooien allergie.
Niemand..? 
- Diesel en Loek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond - Aantal honden: 2
Sorry geen tips. Ik hoop dat anderen met bruikbare ideeën komen
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Vanmiddag naar de DA met Izzy, jeuk blijft maar aanhouden en dr buik begint wat roder te worden. Ze krijgt dexamethason en dan maar hopen dat het voldoende werkt er dat ze geen bijwerkingen heeft.
Heb met Maylo de ervaring dat het zo goed als niet werkte maar dat kwam omdat zijn klachten voer gerelateerd waren en hij is een week zichzelf niet geweest(depressief en wilde alleen slapen) en wilde ook niet eten.
Heb met Maylo de ervaring dat het zo goed als niet werkte maar dat kwam omdat zijn klachten voer gerelateerd waren en hij is een week zichzelf niet geweest(depressief en wilde alleen slapen) en wilde ook niet eten.