Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Liggende hond op de bon geslingerd

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Liggende hond op de bon geslingerd

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Hoe kinderachtig is dit zeg, dat beessie is 15 jaar oud en lig al jarenlang voor de winkel en nu word hij zonder pardon op de bon geslingerd.

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... erd__.html
Afbeelding
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Liggende hond op de bon geslingerd

Ongelezen bericht door *Skye* »

Ze moeten ergens moeilijk over kunnen doen... Echt niet te geloven...
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:roll: Heeft een vriend ook, met z'n oude shi tzu kruisinkje dat al jaren wat scharrelt tussen zijn tabakswinkel, het koffietentje van een vriend er naast en nog wat bekende winkeliers.
Aai hier, koekje daar, lekker in de zon liggen slapen.
Iedereen loopt weg met dat beestje, hij hoort er gewoon bij en is niemand tot last. Met andere honden bemoeit hij zich niet en hij wordt tussendoor gewoon uitgelaten.
Een partij moeilijk en onbeschoft dat er opeens over gedaan werd. Hij moest en zou aangelijnd in de winkel liggen.
:U: Nou, dan maar een boete.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lullig maar regels zijn regels.Ze kan de hond ook een meter verder over de drempel binnen leggen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

dagmar88 schreef::roll: Heeft een vriend ook, met z'n oude shi tzu kruisinkje dat al jaren wat scharrelt tussen zijn tabakswinkel, het koffietentje van een vriend er naast en nog wat bekende winkeliers.
Aai hier, koekje daar, lekker in de zon liggen slapen.
Iedereen loopt weg met dat beestje, hij hoort er gewoon bij en is niemand tot last. Met andere honden bemoeit hij zich niet en hij wordt tussendoor gewoon uitgelaten.
Een partij moeilijk en onbeschoft dat er opeens over gedaan werd. Hij moest en zou aangelijnd in de winkel liggen.
:U: Nou, dan maar een boete.
Ja stom he, de eigenaren van het tabakswinkeltje hier mogen hun hondje ook niet meer los in de winkel houden. Alleen als ik kom word ze nu even losgelaten en dan doet ze een kunstje voor een snoepje :I:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Tjonge wat triest weer, die gemeentes hebben zeker geld nodig?

Vriendin had het hier ook laatst, ze gaat wat uit de schuur pakken, hondje loopt mee en loopt een meter de straat op en staat daar wat te snuffelen, komen er van die handhavers aan, meteen een grote bek, volgende keer krijg je een vette boete! Ipv dat ze gewoon op een normale manier zeggen, mevrouw uw hond mag hier niet los....vies volk die omhooggevallen handhavertjes :ugh:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

bouvierpoedel schreef:Lullig maar regels zijn regels.Ze kan de hond ook een meter verder over de drempel binnen leggen.
Kennelijk niet. Want dan loopt Smous weer de winkel uit om op zijn oude plekje te liggen.

Ik ben zelf totaal niet van `regels zijn regels`. Regels zijn er niet voor de regels. Regels zijn er voor de dieren en mensen.

Ik noem dit intolerantie ten top.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
ZorroMax
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door ZorroMax »

Als iedere hondeneigenaar dit soort idiote boetes ging uitvechten bij de Politierechter, dan was het snel over. Dan wordt al heel snel te duur voor de gemeente!
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door bellabeest »

terecht ze mag van geluk spreken dat het haar eerste boete ervoor is.
wie is ze nou helemaal dat ze denkt dat ze boven de regels staat.
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

als die hondt alleen maar stilligt daar, hangt ze er een lang touw aan, opgelost
bouvierpoedel
Zeer actief

iones schreef:
bouvierpoedel schreef:Lullig maar regels zijn regels.Ze kan de hond ook een meter verder over de drempel binnen leggen.
Kennelijk niet. Want dan loopt Smous weer de winkel uit om op zijn oude plekje te liggen.

Ik ben zelf totaal niet van `regels zijn regels`. Regels zijn er niet voor de regels. Regels zijn er voor de dieren en mensen.

Ik noem dit intolerantie ten top.
Leg je hem aan een lijn, hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor.
Dan ook maar oude vrouwtjes niet beboeten omdat ze al jaren door het rode licht reed.
Of honden die al 20 keer achter dat hert hebben aangezeten ook maar laten lopen.
Ik vind regels ook niet leuk en het hoeft van mij ook niet allemaal maar ook niet zeiken als je een boete krijgt als je er schijt aan hebt.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Wat een overdreven gedoe weer, zeg. Als het niet hindert, laat gaan dan. Er zijn wel ergere dingen.
Lunatic schreef:meteen een grote bek, volgende keer krijg je een vette boete! Ipv dat ze gewoon op een normale manier zeggen, mevrouw uw hond mag hier niet los....vies volk die omhooggevallen handhavertjes
Nou, inderdaad, het kan nooit eens normaal.

Bij ons ook, iedereen zet auto's even dubbel omdat we alleen parkeerhavens in de zijstraten hebben en verder carports. Doodgewoon, gebeurt echt overal.
En niet dat je te weinig plek hebt he, ruime straat, plek zat aan alle kanten. Kwam er iemand even iets brengen, dus auto dubbel.
Wordt er aangebeld: hoe dat zit :hmmm:
Dus wij: O, iemand die even iets komt afgeven, hoezo?
Die vent: Die auto moet daar wel en wel NU!!! Er kan niemand meer door!
Mir zegt nog: Nou, niet zo boos hoor, jij kon er ook door toch?
En die vent trekt zijn boekje en zegt: O, gaan we lollig doen? Ik geef één minuut!

:O: :O:
Kan dat ook normaal misschien? :piew: :piew:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Ik vind het belachelijk. Zonde dat dat zo moet. En het bedrag vind ik overigens ook belachelijk hoog. Ze hadden haar ook eerst er op aan kunnen spreken.
bouvierpoedel
Zeer actief

Wat een gezeik een flink aantal van jullie willen regeltjes en wetten voor anderen en verzint een ander wat dat is het janken.
Dat krijg je nu , een ander weet er altijd nog wel een paar leuke voor jou waar je niet op zit te wachten. We zijn een zeikerig volkje geworden die het stoeppie schoonhouden en de schijn te ver hebben doorgezet naar regeltjes regeltjes regeltjes.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Ik ben blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zodra er één schaap is over de dam.....
Nu de eigenaren van al die loslopende klapkaken hier op de bon, toch? :scratch:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

bouvierpoedel schreef:Leg je hem aan een lijn, hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor.
Dan ook maar oude vrouwtjes niet beboeten omdat ze al jaren door het rode licht reed.
Of honden die al 20 keer achter dat hert hebben aangezeten ook maar laten lopen.
Ik vind regels ook niet leuk en het hoeft van mij ook niet allemaal maar ook niet zeiken als je een boete krijgt als je er schijt aan hebt.
Aan de lijn is inderdaad niet echt moeilijk
Want dat hondje levert ook een risico op ongelukken op net zoals dat oude vrouwtje dat door rood rijdt.
Die hetzende honden leveren een (levens)gevaar op als ze dat hert de weg over jagen.

Zijn er soms klachten geweest?
Want daar hoor je niets over ............ :denken:

Ik heb geen problemen met regels.
Maar als iemand alleen maar letterlijk naar de tekst kijkt en niet in staat is om zijn eigen hoofd te gebruiken begint het wel een beetje erg miezerig te worden.
Die hond loopt niet in zijn eentje over straat, hij ligt voor de deur van de winkel waar zijn baas werkt.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Toen de aanlijnplicht werd ingevoerd had Dribbel moeite om te poepen want die liep altijd los mee. Toen stond er een keer een politieagent en ik zei dat ik hem altijd losklikte om te poepen en dat dit nu niet kon omdat hij daar stond en ik dan een Bin zou krijgen.
Ik kijk wel even de andere kant op zei hij..dan zie ik het niet :cheer: Kijk dat zijn meedenkers :cheer:
Die hond gaat echt niet nog vijftien jaar mee..keur dit goed en zeg gewoon dat bij de volgende hond dit niet meer kan.
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Voor een groot deel der boa's geldt dat hun denkvermogen enorm beperkt is.
Die rustig voor de winkel liggende hond kan men dan wel aanlijnen. Ik verwacht dan dat op dag een meerdere mensen over de riem zullen struikelen. Dag gaat geheid meer overlast geven.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ik vind het eerlijk gezegd oneerlijk en onaardig om zo te praten over mensen die alleen maar hun werk doen. Daar zijn ze voor aangesteld. Om regels te handhaven die zijn opgesteld. Veelal door gezeur van mensen die zich ergerden aan overal hondenpoep, loslopende honden, mountainbikers over wandelpaden, vernielingen en wat dies meer zij.
Nou zijn die handhavers er, is het nóg niet goed en worden ze door de 'fatsoenlijke' burger op vaak verschrikkelijke wijze uitgekotst. :19:

Natuurlijk zijn er op elke regel honderd uitzonderingen te bedenken. Ja, mountainbikers om middernacht op het wandelpad zijn geen probleem. Loslopende c.q. losliggende boomers veroorzaken geen agressieprobleem. Maar als je willens en wetens de wet overtreedt prima, ga vooral je gang maar je moet het risico op een terechte boete incalculeren.
Maar de wet voorziet niet in deze uitzonderingen en maar goed ook. Want dit land gaat zo langzamerhand ten onder de honderduizend uitzonderingen op elke ingevoerde maatregel of wet.
Nederlanders zijn sowieso heel erg goed in het bedenken van regels waarom buren iets niet mogen maar uiteraard hoeven ze zich daar zelf niet aan te houden.
Afbeelding
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Marjoleine schreef:Wat een overdreven gedoe weer, zeg. Als het niet hindert, laat gaan dan. Er zijn wel ergere dingen.
Lunatic schreef:meteen een grote bek, volgende keer krijg je een vette boete! Ipv dat ze gewoon op een normale manier zeggen, mevrouw uw hond mag hier niet los....vies volk die omhooggevallen handhavertjes
Nou, inderdaad, het kan nooit eens normaal.

Bij ons ook, iedereen zet auto's even dubbel omdat we alleen parkeerhavens in de zijstraten hebben en verder carports. Doodgewoon, gebeurt echt overal.
En niet dat je te weinig plek hebt he, ruime straat, plek zat aan alle kanten. Kwam er iemand even iets brengen, dus auto dubbel.
Wordt er aangebeld: hoe dat zit :hmmm:
Dus wij: O, iemand die even iets komt afgeven, hoezo?
Die vent: Die auto moet daar wel en wel NU!!! Er kan niemand meer door!
Mir zegt nog: Nou, niet zo boos hoor, jij kon er ook door toch?
En die vent trekt zijn boekje en zegt: O, gaan we lollig doen? Ik geef één minuut!

:O: :O:
Kan dat ook normaal misschien? :piew: :piew:
Heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt met wachten langs de stoep. Ik was rondjes aan het rijden want geen parkeerplaats en manlief moest een zwaar pakket afhalen. Ik zie mijn man aankomen met een heel zwaar pakket en stoip even langs de stoep. Meteen komt er de verkeersgestapo langs. "Doorrijden, nu". Ik zeg "begin dan maar vast te duwen want ik geef pas gas als mijn man in de auto zit met dat pakket". Vraagt hij waarom ik zo'n grote mond heb. Ik zeg "Hallooooo; DOORRIJDEN NU, hoe vriendelijk is dat". Nou, toen begon er een discussie. Mijn man zet ondertussen het pakket in de auto, stapt in, ik geef gas en rij zo, midden in die vent zijn betoog, weg. Heb die vent gewoon laten staan, nooit wat van gehoord.

Resepct moet je m.i. toch echt wel verdienen hoor.
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

lieke schreef:Ik vind het eerlijk gezegd oneerlijk en onaardig om zo te praten over mensen die alleen maar hun werk doen. Daar zijn ze voor aangesteld. Om regels te handhaven die zijn opgesteld. Veelal door gezeur van mensen die zich ergerden aan overal hondenpoep, loslopende honden, mountainbikers over wandelpaden, vernielingen en wat dies meer zij.
Nou zijn die handhavers er, is het nóg niet goed en worden ze door de 'fatsoenlijke' burger op vaak verschrikkelijke wijze uitgekotst. :19:

Natuurlijk zijn er op elke regel honderd uitzonderingen te bedenken. Ja, mountainbikers om middernacht op het wandelpad zijn geen probleem. Loslopende c.q. losliggende boomers veroorzaken geen agressieprobleem. Maar als je willens en wetens de wet overtreedt prima, ga vooral je gang maar je moet het risico op een terechte boete incalculeren.
Maar de wet voorziet niet in deze uitzonderingen en maar goed ook. Want dit land gaat zo langzamerhand ten onder de honderduizend uitzonderingen op elke ingevoerde maatregel of wet.
Nederlanders zijn sowieso heel erg goed in het bedenken van regels waarom buren iets niet mogen maar uiteraard hoeven ze zich daar zelf niet aan te houden.
Natuurlijk doen die mensen alleen maar hun werk. Het gaat vooral om de houding die sommige handhavers hebben. Je kunt best een beetje vriendelijk blijven.
bouvierpoedel
Zeer actief

lieke schreef:Ik vind het eerlijk gezegd oneerlijk en onaardig om zo te praten over mensen die alleen maar hun werk doen. Daar zijn ze voor aangesteld. Om regels te handhaven die zijn opgesteld. Veelal door gezeur van mensen die zich ergerden aan overal hondenpoep, loslopende honden, mountainbikers over wandelpaden, vernielingen en wat dies meer zij.

:engel: :zweep:
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Tara schreef:
Ik zag vanmiddag een stel handhavers lopen. Twee van die slungelige types in een te ruime outfit.
Je zág ze gewoon glimmen om hun embleempjes, zo flink vonden ze zichzelf.
Haaf hand wat er te handhaven valt, maar zeik niet zo over dingen waar helemaal niemand zich druk over maakt.
Nee, ik vind het toch een beetje van het principe: je wil niet dat de werknemers slippers dragen op de werkvloer (oh horror: crocs bij een vent.of een vrouw, dat maakt eigenlijk, niet uit.). Nu heeft die leuke blonde secretaresse echt hele sjieke zwart leren slippertjes dus tja.. waarom zou dat niet mogen?

Omdat je ergens een regel moet stellen, dus geen slippers. Je kan moeilijk zeggen : geen lelijke slippers. :mann: Als zij het mag, dan loopt Henk morgen op z`n birkenstocks.

Zelfde met de hond. Zo`n oudje is natuurlijk ook geen probleem maar sommige andere honden waarschijnlijk wel. En je kan nu eenmaal niet zeggen: jij mag wel, maar jij niet.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:Het is ook niet dat er onterecht wat van gezegd wordt, maar je kunt er ook voor kiezen om iets onterecht te negeren.
Dat is namelijk óók gewoon altijd nog een optie. :pffff:
Ja en dan loop jij langs met je ouwe knar los aan je been geplakt en krijgt een boete en je ook gaat lopen zeuren van ik wel maar die nietttt.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Cleva schreef: Mensen zijn zelf prima in staat om hun boeltje te organiseren zonder overal de godganselijke dag gezegd te worden te wat ze wel en niet mogen doen.
Dit inderdaad.
Die eeuwige betutteling. Ja, er zijn regels. En als er iets gebeurt dat formeel niet mag maar wel al 15 jaar gebeurt en waar nog nooit iets van is gezegd, moet je niet opeens gaan lopen zeiken. Dat beest is al haast dood, ga toch weg.

En wat die handhavers betreft, die vind ik prima.
Maar ik wil wel normaal bejegend worden, alsjeblieft dankjewel. Dat doe ik namelijk ook bij mensen en dat verwacht ik dus ook van de tegenpartij.
Waarom meteen mensen gaan lopen afblaffen? Dat gaat toch nergens over?
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
bouvierpoedel
Zeer actief

Tara schreef:
bouvierpoedel schreef:
Tara schreef:Het is ook niet dat er onterecht wat van gezegd wordt, maar je kunt er ook voor kiezen om iets onterecht te negeren.
Dat is namelijk óók gewoon altijd nog een optie. :pffff:
Ja en dan loop jij langs met je ouwe knar los aan je been geplakt en krijgt een boete en je ook gaat lopen zeuren van ik wel maar die nietttt.
Ik zou daar nooit over zeuren. Dat was dan mijn risico door de hond los te laten lopen.
Ik gebruikte jou een beetje als algemeen . Want mensen gaan dat weer doen .Ja maar die hond ......
doodle
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Australian labradoodle

Ongelezen bericht door doodle »

Smous is een hele lieve en inmiddels oude hond. Ik ben vorige week nog in de winkel geweest met mijn hond.
Smous komt dan niet eens kijken. Toen onze honden elkaar tegen kwamen snuffelde ze even en liep Smous weg om achter in de winkel te gaan liggen. Die vrijheid heeft hij niet meer als hij aan een touw ligt. Er staan schappen en losse dingen op de grond, niet echt handig met een slepend touw. Hij gaat hooguit in de deuropening of net ervoor liggen. Ik heb hem nooit verder als 1 meter van de deur af zien liggen. Het is een wandelgebied waar sinds kort ook fietsers mogen. Nu ze geen stiekeme fietsers meer kunnen bekeuren wordt Smous een leuk nieuw project. Volgens facebook was het trouwens als de tweede bekeuring.
doodle
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Australian labradoodle

Ongelezen bericht door doodle »

Smous is een hele lieve en inmiddels oude hond. Ik ben vorige week nog in de winkel geweest met mijn hond.
Smous komt dan niet eens kijken. Toen onze honden elkaar tegen kwamen snuffelde ze even en liep Smous weg om achter in de winkel te gaan liggen. Die vrijheid heeft hij niet meer als hij aan een touw ligt. Er staan schappen en losse dingen op de grond, niet echt handig met een slepend touw. Hij gaat hooguit in de deuropening of net ervoor liggen. Ik heb hem nooit verder als 1 meter van de deur af zien liggen. Het is een wandelgebied waar sinds kort ook fietsers mogen. Nu ze geen stiekeme fietsers meer kunnen bekeuren wordt Smous een leuk nieuw project. Volgens facebook was het trouwens als de tweede bekeuring.
bouvierpoedel
Zeer actief

En wat heeft dat allemaal te maken dan met het niet of wel aangelijnd liggen.
Wetten en regeltjes zijn er namelijk voor iedereen zonder uitzondering anders krijg je uitzonderingen en de 1 voortrekken op de ander en scheefheid .
Net zo'n gelul van alle marokanen zijn klootzakken , behalve mijn goede collega Mohammed want dat is een toffe peer.Of laten we die joodse meneer maar niet beboeten want die heeft al zo'n kutleven achter de rug.
En vooral dat zielige gezin maar geen huur laten betalen want ze hadden niet voor niets een plantage op zolder of de burgermeester maar dat lapje grond gunnen en even het bestemmingsplan veranderen.
Als je regels insteld zijn ze voor iedereen en geen uitzonderingen . Ongeacht wat ik nu van handhavers vind kun je die mensen ook niet opzadelen met een soort van ongelijkheid te handhaven.
We lopen met zijn allen al te zeiken over de voordeeltjes die sommige krijgen en nu ga je het goedvinden , Vreemd.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

bouvierpoedel schreef:En wat heeft dat allemaal te maken dan met het niet of wel aangelijnd liggen.
Wetten en regeltjes zijn er namelijk voor iedereen zonder uitzondering anders krijg je uitzonderingen en de 1 voortrekken op de ander en scheefheid .
Net zo'n gelul van alle marokanen zijn klootzakken , behalve mijn goede collega Mohammed want dat is een toffe peer.Of laten we die joodse meneer maar niet beboeten want die heeft al zo'n kutleven achter de rug.
En vooral dat zielige gezin maar geen huur laten betalen want ze hadden niet voor niets een plantage op zolder of de burgermeester maar dat lapje grond gunnen en even het bestemmingsplan veranderen.
Als je regels insteld zijn ze voor iedereen en geen uitzonderingen . Ongeacht wat ik nu van handhavers vind kun je die mensen ook niet opzadelen met een soort van ongelijkheid te handhaven.
We lopen met zijn allen al te zeiken over de voordeeltjes die sommige krijgen en nu ga je het goedvinden , Vreemd.
Ik vind juist die regels zijn regels mentaliteit eng. In sommige gevallen zijn er inderdaad uitzonderingen zoals deze hond die daar al vijftien jaar lig.
Spreek met de eigenaar af dat bij de volgende hond dit niet meer kan maar laat deze gewoon liggen.Ik snap het wel hoor...dan komt de medemens weer zeiken waarom die hond wel en mijn hond niet huilie huilie doen. Soms mag en kan je uitzonderingen maken. :pffff:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”