Mag eventueel via PB

Moderator: moderatorteam
dat is denk ik idd wel belangrijk om te weten jaDemi schreef:Wat voor type Rottweiler zoek je?
staan daar ook referenties dan?yodi schreef:NRC rottweiler Nederland.
In België is handig maar niet noodzakelijk.crutz schreef:staan daar ook referenties dan?yodi schreef:NRC rottweiler Nederland.
en Perle, in NL of in Belgie of voor de koper geen bezwaar bij eventuele import langer te moeten wachten?
Ik stuur je zo even een pb ik weet wel een hele goede fokker voor wat je zoekt. Cuendo kwam daar ook vandaanPerle schreef:Sorry, was misschien iets te summier idd.
Ik zoek vooral: stabiele hond in hoofd en lijf. Zie helaas tegenwoordig te veel vroeg-kreupele of verkankerde Rottweiler lopen.
Mag gerust wat werkdrift inzitten, zeker als dit ook samen voorkomt met een stabiel karakter. Is voor mensen die niet per se fanatiek gaan trainen, maar wel weten wat ze met een hond in hun handen hebben en er ook de nodige tijd in willen steken. Gaat ook in het gezin mee leven.
Liefst geen al te uitgebouwde 'bulldozer' (cfr. daarbij horende gezondheidsrisico's), moet nog een beweeglijke hond kunnen zijn.
Demi schreef:
Ik stuur je zo even een pb ik weet wel een hele goede fokker voor wat je zoekt. Cuendo kwam daar ook vandaan
Ik weet even niet haar site uit m'n hoofd en ik weet ook niet of ze nog fokt. Zal straks even kijken voor je
Een kennis van mij heeft een hond van Erpenstein.chaos schreef:vom Erpenstein, volgens mij zat hij hier vroeger ook op het forum.
Meerdere honden van hem gezien, geen overdreven honden wat bouw betreft en vol werklust.
Wel " echte" rotties maar daar hou ik wel van.