blondie schreef:Is het vandaag zo'n dag of zo? Mijn vriend was bij het meer lekker met de honden in het water aan het klooien toen er een vrouw met een stuk of 13 kleine honden aankwam. Die kwamen allen in 1 streep op Aki af. Deze vond het in eerste instantie wel grappig, tot ze hem in de poten en nek gingen happen. Toen vriend vroeg of de vrouw ze even bij haar wilde roepen, riep ze "Ze mogen hier gewoon los hoor!". Aak gaf op een gegeven moment een grauw (met bal in de bek) en toen werd de mevrouw kwaad. Hij was agressief! Mijn vriend probeerde Aak vast te pakken maar het was nogal een drukte van jewelste met al die honden om hen heen. Het ging een beetje mis
toen de mevrouw Aak een mep gaf met de ballenwerper. Dát had ze niet moeten doen. *ergens ook wel goed dat ik er zelf niet bij ben geweest* . Andere mensen kwamen ook aanrennen (2 mannen), dus Jac dacht "nu gaan we het krijgen". Maar die ene meneer riep de mevrouw niet al te vriendelijk toe "heb je het weer voor elkaar!".
De andere meneer liep met mijn vriend en de honden op, ga maar die vrouw heeft al meerdere meldingen op haar naam staan. Jac is verderop nog even wat met de honden gaan spelen. Want Aak was behoorlijk hyper geworden, en Jol erg onder de indruk.
Bedankt mevrouw!
Ik ben normaal heel koel en vriendelijk, maar owee hier had deze mevrouw toch echt een heel groot probleem met mij gehad.
Zo kwam ik laatst een Mops tegen, een oudje, knorrend en pruttelend naast zijn baasjes.
Met stijve poten en borstelend komt hij gorgelend op Manu af. Manu borstelt en zet zijn oren strak, ik weet dat hij kortsnuiten raar vindt met die gekke rimpels en geluiden. Ik zeg hem door te lopen en die mevrouw komt aan gerend, nuja, gerend. Net zo beweeglijk als de Mops.
Mani, Mani, NEEEEE! Weg kssst kssssst.
Dus ik dacht nog: oh grappige naam! Bijna hetzelfde. Maar bleek dat ze het tegen mijn hond had en zijn naam van zijn halsband dacht te lezen.
Manu was al weggelopen en haar naar adem snakkende hondje liep nog steeds borstelend en snuffelend in zijn achterste achter Manu aan, die wat twijfelend naar mij keek.
Ehhh.. oké laat maar gaan. Haar man zei nog: al roep je *** nou even bij je, die hond moet er niks van hebben.
"Ja Jan, straks wordt hij gebeten!" Wat gepikeerd.
Manu was allang weer bezig met de struik die hij nog niet besproeid had. Ik ging na wat gniffelen weer verder. Kom Mani.