Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Deze mooie (en grote) roofvogel kwam wel heel dichtbij, wat een geluid zit er ook in! En spontaan was het stil vanuit de kant van de mussen. Zijn partner vliegt ook nog ergens rond.
Ook is hier nog een koppel die een volledig witte buik lijkt te hebben, maar die zie ik helaas niet meer.
Ik weet het niet heel zeker natuurlijk, maar van wat ik gezien heb, en dat zijn er hier best wel heel veel en op google kijk, zie ik dat patroon altijd terugkomen zeg maar
Dit is wel een rode wouw, hoor. Het wit is alleen nog niet helemaal zo wit zoals je ze meestal ziet Maar in Europa is een roofvogel met gevorkte staart een wouw. Die waarbij je nauwelijks wat ziet van de vork is de zwarte wouw. Die waarbij hij dieper gaat, zoals je hier op de foto ziet, is de rode wouw.
Dit is inderdaad een rode Wouw. Hij broedt o.a ook in Duitsland. In Nederland komt hij meestal in het voor- en najaar voor (doortrekker). Heel soms broedt hij hier. Hij staat ook op de rode lijst.
Mooie foto!
* edit: die vogel met de witte buik zal een juveniel geweest zijn.