Vanmiddag zijn ze gechipt dus nu is het officieel
Officieel heet ze Con Fuoco Tolling In The Deep, roepnaam Bizzy!

Moderator: moderatorteam

Sas schreef:en eh... Bizzy ? dat wordt vast Bitchy!
Maeve schreef:Sas schreef:en eh... Bizzy ? dat wordt vast Bitchy!![]()
Een van de redenen dat zij mag blijven is omdat ze heel verstandig om gaat met haar bitchy moeder![]()
Maar zolang ze nog niet zindelijk is heet ze Pissy

Peach!Safari schreef:Ik vind het een dotjeonder welke naam was ze eerst bekend.
Qua karakter lijkt ze veel op Nilo tot nu toe. Enorm brutaal haha, maar wel ongecompliceerd en sociaal. Ze accepteert het als ze wordt gecorrigeerd door haar ouders of nestgenoten, schudt dan even de stress van zich af en gaat vrolijk verderveertje schreef:Leuk!
Heb je al een idee of ze meer op paps of mams gaat lijken/lijkt? Zowel qua uiterlijk als karakter.

Haha ja, en ik meende het! Ze was vanaf het begin degene die overal met haar neus vooraan stond. Aandacht opeisen, altijd de beste tepel, het eerste de oogjes open, het meest fanatiek met eten etc. Ik was bang voor een dominant type alá Coda en daar moet ik er geen twee van hebben. Maar naarmate ze ouder werden kwam ik erachter dat ze wel erg ondeugend en zelfverzekerd is, maar niet perse dominant. Ze accepteert correcties heel goed en lijkt helemaal niet zo serieus in dat soort dingen als sommige van haar nestgenootjes. Zowel Nilo als Coda reageren daardoor heel goed op haar. En dat brutale bekkie was ik toch wel verliefd op gewordenThomas schreef:Haha, degene waar je o-zo-zeker van was dat die het niet ging worden
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Het is een mooi meisje.