Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Na twee weken lang regelmatig mijn bed uit te zijn geweest omdat het alarm af ging voor niets, wist Beau haar veulen ongezien ter wereld te brengen. Ik heb het opstaan en drinken gevolgd via de webcam omdat Beau nog al gestrest was. De foto's in de stal zijn door mijn dochter gemaakt.
Het vlies zit nog om haar benen.
Novel
Wat een prachtig veulen en dito moeder!
De hengst spreekt mij qua bouw wel aan, maar ik ben nooit zo dol op van die witte oograndjes zoals hij op de laatste foto laat zien.
Ben erg benieuwd hoe dit veulen gaat uitgroeien, is het een hengstje of een merrie?
LongFields schreef:Wat een prachtig veulen en dito moeder!
De hengst spreekt mij qua bouw wel aan, maar ik ben nooit zo dol op van die witte oograndjes zoals hij op de laatste foto laat zien.
Ben erg benieuwd hoe dit veulen gaat uitgroeien, is het een hengstje of een merrie?
Klopt, je word gebeld als het paard gaat liggen. Nu gaat Beau wel vaker liggen dus het alarm is regelmatig voor niets af gegaan. De laatste week was er ook een camera, dit was veel handiger zo kon ze goed in de gaten gehouden worden. Om 11 uur is mijn dochter nog gaan kijken, rond tien voor twaalf ging het geboorte alarm maar was het veulen er al.
LongFields schreef: