Leonie. schreef:Wat een leukerd!!!
Nanna schreef:Ik zie altijd zat leukerdjes langskomen op DA dus je kunt je lol wel op

_Leonie schreef:Wat een knappe hond is dat! Leuk zeg!
kayleigh* schreef:Leuk!
racapuck schreef:Wat een leuk hondje is dit.
welshwitch schreef:Wat een leuke hond

Esther12 schreef:Wat een leuk hondje! Lief koppie hoor!
Sigrid,Sandy en Diva schreef:Leuk hoor !
Antonetta schreef:Wat een leuk hondje.
Danku danku danku, ben het helemaal met jullie eens!
Het kan natuurlijk op een klein drama met de katten uitlopen en dan is dit het eerste en laatste hondje hier voorlopig, dus moest natuurlijk wel een hondje zijn om mee te kunnen pronken en showen!
Sas schreef:iets zegt me dat het opvangen wel eens van korte duur kan zijn
Wat een leukerd!
Dankjewel! En nee, dat mag niet hoor!
Eén van de dingen waar ik een beetje voor vrees is dat hij het straks geweldig doet hier bij ons en met de katten en dat hij dan binnen een week of wat al geadopteerd wordt. Want zo'n leuk hondje eenmaal in Nederland..

Ik hoop echt dat ik minstens een paar weken mag ervaren een 'eigen' hondje te hebben! En natuurlijk weet ik wel dat je bedoelt dat hij blijft, maar daar gaan de katten over en die beslissen doorgaans niet zo snel
Manu schreef:Leuk! Ik verwacht natuurlijk heel veel updates hoe dit gaat bevallen hè

Daar ga ik wel mijn best voor doen! Maar herinner me er gerust aan als er te weinig foto's komen of ik het vergeet
Robbie schreef:Leuk verhaal en ook herkenbaar. ik heb altijd beestjes, ook cavia's, gehad. Zelfs mijn vissen in de vijver hou ik keurig bij. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het jou straks bevalt met je hond en of je die dan ook makkelijk weer aan een ander adres kunt afstaan. Caleb is alvast een prachtig hondje. Kan me voorstellen dat het wachten lang duurt. Veel succes en hoop nog wat van je avontuur te lezen!
Dankjewel!
Even het afstaan eruit gepikt. Juist met het afstaan van de opvanger denk ik geen moeite te hebben. Dit vooral omdat ik intussen al wat jaren kittens opvang en ik die ook altijd wel prima weer los kan laten. Vooral met het idee: focussen op wat je nu kan doen voor het dier waarmee je die een kans geeft op een nieuwe toekomst.

Als ze verhuizen is het altijd wel even een 'dingetje', maar vooral ook omdat ik vaak niet zelf mee kan kijken of het nieuwe huisje wel past. De paar keer dat ik dat wel kon heb ik ze met een glimlach uitgezwaaid en straalde ik van trots bij het krijgen van een berichtje na een aantal dagen over hoe het ging. Bij de hondjes zal ik daar wel ook inspraak op hebben, dus dat geeft mij bij voorbaat al een fijn gevoel!
iones schreef:Maar dus opvang in de zin van `tijdelijk omdat het ter adoptie staat tenzij`. Dus niet in de zin van een asielhond om te houden, een herplaatser. Maar intussen lees ik dus inderdaad voor adoptie.
Spannend! Al zou het uiteindelijk niets worden, je doet er goed werk mee.
Ik moest er even om lachen, maar inderdaad.

Mijn intentie is een opvanger zodat ik kan ervaren hoe het gaat hier in huis met een hondje erbij. Mocht het echt super gaan sluit ik niet uit dat er een keer een opvanger blijft, maar eerste intentie is dus opvangen.
Met dat laatste ben ik het ook zeker eens! Mocht het hier toch niet helemaal lekker lopen dan doe ik er alles aan om te managen dat alle dieren toch lekker zichzelf kunnen zijn. Dan zal ik misschien niet vaker kunnen opvangen (afhankelijk van op welk vlak het niet lekker gaat) maar heb ik dit wel ontdekt op een fijne manier en dit hondje een fijne start in Nederland en meer kans op plaatsing gegeven