Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Dat zei ik ook altijd tot er laatst een (hopelijk speels..) luid loeiend met zn hoorns op me af sprong toen ik langs fietste , vond hem in ene toch best flink
Dat zei ik ook altijd tot er laatst een (hopelijk speels..) luid loeiend met zn hoorns op me af sprong toen ik langs fietste , vond hem in ene toch best flink
Zie ook graag een gewone koe maar deze jongens vind ik toch wel een stuk roobuster en natuurlijker ogen. Mooie beesten. Daar zou het vlees vandaan moeten komen ,dus gooi er wat meer los waar je van kan oogsten.
Joey.K schreef:Dat zei ik ook altijd tot er laatst een (hopelijk speels..) luid loeiend met zn hoorns op me af sprong toen ik langs fietste , vond hem in ene toch best flink
Hier moet ik ook niet aan denken, het zijn en blijven imposante dieren.
bouvierpoedel schreef:Zie ook graag een gewone koe maar deze jongens vind ik toch wel een stuk roobuster en natuurlijker ogen. Mooie beesten. Daar zou het vlees vandaan moeten komen ,dus gooi er wat meer los waar je van kan oogsten.
Ik heb mijn ex die er over loopt te denken een stel koeien aan te schaffen het voorstel gedaan om een stel van deze oer koeien te nemen. Net als jij zag hij ze gelijk geoogst in het vriezertje liggen, en dit is nu juist niet wat ik in gedachten had voor deze mooie dieren.
bouvierpoedel schreef:Zie ook graag een gewone koe maar deze jongens vind ik toch wel een stuk roobuster en natuurlijker ogen. Mooie beesten. Daar zou het vlees vandaan moeten komen ,dus gooi er wat meer los waar je van kan oogsten.
Ik heb mijn ex die er over loopt te denken een stel koeien aan te schaffen het voorstel gedaan om een stel van deze oer koeien te nemen. Net als jij zag hij ze gelijk geoogst in het vriezertje liggen, en dit is nu juist niet wat ik in gedachten had voor deze mooie dieren.
Ik zag ze gister in de Kennemerduinen ook op het fietspad en ben toch even afgestapt en er met een boogje razendsnel langs gegaan , vind ze toch behoorlijk indrukwekkend.
Hier lopen ze ook los in het hondenbos waar wij vaak komen maar die zijn zo aan mensen gewend die vind ik wat minder angstaanjagend overkomen op de een of andere manier.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Prachtige dieren zijn het. Wij houden ook altijd respectvol afstand. Tot één keer eentje besloot ons de weg te versperren bij een bruggetje. Nou, wij wilden ons al omdraaien om helemaal terug te lopen, er zit dan niks anders op toch?
Toen besloot Jura van een afstand even te communiceren naar de koe dat wij er graag even langs wilden. Nou, die ging dus heel rustig voor ons aan de kant en wij liepen vervolgens zonder gedoe het bruggetje over.
Ik fietste elke dag langs Schotse Hooglanders op weg naar school. Op een ochtend kwamen ze net aan gegaloppeerd toen ik aan kwam rijden. Vier van de vijf staken het fietspad al over. Nummer vijf ging vol in de remmen om mij te laten passeren. Nee, bang ben ik niet voor die beesten. Indrukwekkend zijn ze zeker als ze zo op je af komen rennen
Ik zag ze gister in de Kennemerduinen ook op het fietspad en ben toch even afgestapt en er met een boogje razendsnel langs gegaan , vind ze toch behoorlijk indrukwekkend.
Hier lopen ze ook los in het hondenbos waar wij vaak komen maar die zijn zo aan mensen gewend die vind ik wat minder angstaanjagend overkomen op de een of andere manier.
Woon jij daar in de buurt dan? Ik dacht altijd dat op 3 mensen na heel hf aan de andere kant van nl woont haha
Je kunt ze inmiddels in heel Nederland tegenkomen volgens mij. Alleen zijn dit de eersten hier in de buurt, ik vind ze imposant met die horens maar toch kleiner dan ik had verwacht. Wel zal ik ook omkeren als er een op mij af gegaloppeerd komt maar dit zal ik voor een gewone koe ook doen.
Woon jij daar in de buurt dan? Ik dacht altijd dat op 3 mensen na heel hf aan de andere kant van nl woont haha
Ja inderdaad wij wonen vlakbij Groenendaal
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.