Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Memory
Moderator: moderatorteam
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Memory
Persoonlijk vind ik dat een van de mooiste dingen om te zien en erg leuk om te trainen.
Dat vermogen om te onthouden, in te schatten hoe ver te lopen, waar het precies lag en dan in volle vertrouwen in 1 streep naar de juiste plek gaan.
Kwam dit filmpje tegen, opgenomen met meerdere camera's waardoor je er een mooi beeld van hebt, echt mooi om te zien.
Vanaf 4.45 is het te zien ongeveer.
https://www.youtube.com/watch?v=TXnD6NZvT3s
Dat vermogen om te onthouden, in te schatten hoe ver te lopen, waar het precies lag en dan in volle vertrouwen in 1 streep naar de juiste plek gaan.
Kwam dit filmpje tegen, opgenomen met meerdere camera's waardoor je er een mooi beeld van hebt, echt mooi om te zien.
Vanaf 4.45 is het te zien ongeveer.
https://www.youtube.com/watch?v=TXnD6NZvT3s
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Memory
Ja dat is mooi om te zien 

- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Indrukwekkend!
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
geweldig om te zien, wat een werklust en wat een fijne baas hebben de honden, ze proberen tijdens het volgen zo dicht mogelijk tegen de baas aan te lopen 

- Lunatic
- Erelid
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ja memory's zijn zo gaaf, Doran is er ook zo goed in
Één keertje gehad toen hij een maand of 7 was denk ik, trainen in Limburg, memory's werden gegooit tegen de heuvel op, toen helemaal omgelopen zeker een half uur tot we boven op de heuvel stonden, allemaal netjes op een rijtje en Herman wil Dodo sturen en toen dacht Doran 'ik weet hem'
en weg was hij.....het inspringen was niet zo fraai natuurlijk, maar het feit dat die jonge gup na dik een half uur en helemaal omlopen door het bos, precies wist waar hij moest zijn vond ik toch wel zo knap

Één keertje gehad toen hij een maand of 7 was denk ik, trainen in Limburg, memory's werden gegooit tegen de heuvel op, toen helemaal omgelopen zeker een half uur tot we boven op de heuvel stonden, allemaal netjes op een rijtje en Herman wil Dodo sturen en toen dacht Doran 'ik weet hem'

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- samantha!
- Zeer actief
Ja leuk is dat he, Jack en Jones hebben er nog weleens onenigheid over, als ik even niet oplet propt de buitenste (ze lopen beide op links) zich snel tussen mij en de ander om dichter bij mij te mogen lopenHutsje schreef:geweldig om te zien, wat een werklust en wat een fijne baas hebben de honden, ze proberen tijdens het volgen zo dicht mogelijk tegen de baas aan te lopen

- samantha!
- Zeer actief
HahaLunatic schreef:Ja memory's zijn zo gaaf, Doran is er ook zo goed in![]()
Één keertje gehad toen hij een maand of 7 was denk ik, trainen in Limburg, memory's werden gegooit tegen de heuvel op, toen helemaal omgelopen zeker een half uur tot we boven op de heuvel stonden, allemaal netjes op een rijtje en Herman wil Dodo sturen en toen dacht Doran 'ik weet hem'en weg was hij.....het inspringen was niet zo fraai natuurlijk, maar het feit dat die jonge gup na dik een half uur en helemaal omlopen door het bos, precies wist waar hij moest zijn vond ik toch wel zo knap
![]()

Jack en Jones zijn er ook erg goed in en ik doe het dan ook best vaak.
Liefst op een terrein waar ik ze nog lang kan zien lopen, puur omdat ik het zo gaaf vindt om te zien

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Wat een prachtig filmpje! Mooie sfeer ook, die man lijkt me een hele fijne trainer voor zijn honden.
Wij doen dit ook veel. Ik moet wel zeggen dat ik Mayke er ongelofelijk onnozel in vind
Het speelt bij ons zich op kleine afstanden af en als ik zelf niet zo'n goed geheugen heb, mag ik regelmatig nieuwe dummies aanschaffen
Ze zoekt wel, en kan het ook lang volhouden zonder af te haken. Maar ze vind ze soms gewoon niet en loopt er straal voorbij.
Ik heb recentelijk geurstof aangeschaft om die dummies wat makkelijker te vinden te maken. Dat helpt wel.
Wij doen dit ook veel. Ik moet wel zeggen dat ik Mayke er ongelofelijk onnozel in vind

Ik heb recentelijk geurstof aangeschaft om die dummies wat makkelijker te vinden te maken. Dat helpt wel.