Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mirjam geboren januari 2004 komt terug van adoptie, helaas kan haar adoptant niet meer voor haar zorgen vanwege gezondheidsklachten. Mirjam is 50 centimeter hoog en 1 van haar verre voorouder was waarschijnlijk een pitbull. Het is een ontzettend lieve en rustige meid die gek is op kinderen. Ze staat in de buurt al bekend als de grote knuffelkont! Ze is sociaal met andere honden en katten, maar ze is wel wat dominant. Mirjam is ondanks haar leeftijd nog ontzettend vitaal en gaat graag mee wandelen! Mirjam verblijf bij een gastgezin in Warnsveld en ze is gesteriliseerd.
Nog steeds zijn we op zoek naar een mooi plekje voor Mirjam. Ze kan helaas niet met andere honden samen, maar met katten, kinderen etc kan ze heel goed opschieten! Ze is lief, gemakkelijk en rustig in huis en wandelen vindt ze heerlijk
Wie weet een fijn plekje voor deze lieve meid??
Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
Mirjam is vanmiddag met een hele leuke en lieve familie mee naar huis gegaan. Ze komt daar eerst in de opvang en als alles goed gaat dan gaan ze haar adopteren
Ik ben heel blij voor Mirjam!! Hopelijk is dit haar laatste adresje
Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
Zal ik het topic sluiten? of wil je nog even afwachten..
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...