Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dan kom je opeens je eigen hond tegen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Dan kom je opeens je eigen hond tegen

Ongelezen bericht door veertje »

Ik was op zoek naar wat fotootjes en kwam opeens via een foto van Joris op de site van Smölke. Staat Joris daar bij een stukje over het markiesje (Klik). De foto is ooit tijdens het Animal Event gemaakt in een standje. Vind het geen probleem dat hij daar staat, maar een meer rastypische hond had misschien beter gepast :mrgreen:

Afbeelding

Zijn jullie je hond al eens ergens tegengekomen zonder dat je het wist?
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Re: Dan kom je opeens je eigen hond tegen

Ongelezen bericht door M@scha »

malinois is hofleverancier van foto's voor jatterts :-) die is haar eigen foto's volgens mij zelf al op mokken en marktplaats tegengekomen
Afbeelding
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Ik ben een keer mijn paard tegen gekomen op Instagram na een tip. Een meisje van 14 die beweerde dat het haar paard was en tientallen foto's van velvet er op had. En beweerde dat zij degene was die erop zat. Anyway, daar heb ik toen een pbtje naar gestuurd, of ze alles er af wilt halen. Dat heeft ze toen ook gedaan. Kon mij er niet echt druk om maken, ben zelf ook een puber met dromen geweest.

Maar toch apart, als je je dier ergens opeens tegenkomt :D
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Ja, mijn `oude`Nils, stond op handdoeken, t-shirts en auto vaantjes, en dat alles in Amerika :denken:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Ik ben regelmatig foto's van mijn dieren tegengekomen op verschillende sites. Mijn fretten staan geloof ik nog op de site van een dierenarts.

De LICG heeft eens de informatie van zo'n huisdierenbijsluiter letterlijk van mijn site overgenomen, daar ben ik toen wel achteraan gegaan maar het is geloof ik nooit aangepast. Dat vind ik dus echt niet netjes :roll:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Toevallig van de week, op facebook.
Een bedrijf wat 'van foto naar olieverf' op canvas aanbiedt.
Er staan wat voorbeelden bij, onder andere dus een foto van Kaiou.
Nadat ik er een opmerking bij had gezet ("wat leuk! wist ik niks van"), kreeg ik van het bedrijf een canvas aangeboden :wink:
Afbeelding
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ja, meerdere keren wel.
Zoals een aantal jaren geleden een keer op internet, een Fins meisje had heel wat foto's van mijn honden gepikt en gebruikt voor haar "virtuele kennel". Compleet met hele beschrijvingen van hun virtuele karakter en dito behaalde resultaten.
Ik heb haar een mail gestuurd en gevraagd die foto's weg te halen, wat ze ook gefaan heeft toen.
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Mijn honden niet maar mijn paarden kom ik overal tegen. Jaren geleden zijn ze eens model geweest voor een groothandel in paardenspullen. De paarden leven al niet meer maar ik kom ze nog regelmatig tegen op internet.
Afbeelding
drent.lover
Zeer actief
Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door drent.lover »

Mijn oudste Drent werd een keer op mp aangeboden en mijn jongste Drent staat in een advertentie van de Groene dagen die in juni zijn,een mail van mij naar de organisatie leverde niets op, ze jatten gewoon je foto en doen er mee wat ze willen.
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Die foto van jou is van Kynoweb denk ik. En als ik me niet vergis zijn die toen in samenwerking met eukanuba gemaakt, dus wat die nou weer bij smolke doet?
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Nee nooit , heel vreemd :U:
Afbeelding
veertje
Zeer actief

nathalie schreef:Die foto van jou is van Kynoweb denk ik. En als ik me niet vergis zijn die toen in samenwerking met eukanuba gemaakt, dus wat die nou weer bij smolke doet?
Ik heb de originele even op mijn fb-pagina opgezocht en daar staan 3 logo's onder (Hondenleven, Esight Photography en Techno-Cal). Ik had ook een diervoedermerk in gedachten, maar blijkbaar dus niet.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Mijn zus kwam haar eigen kind tegen op een baby site :O: :goeie: :schrik:
Tegelijkertijd kreeg ze ook mail van een kennis die het ook gezien had.
1 of andere fantast die een heel leven incl ziektes en narigheid aan elkaar verzon.
Zo heette grote neef ineens Dylanoh Danistoh of iets van dien strekking, was half Surinaams
Moeder was een tienermoeder, en ze was minstens al 2 kinderen verloren aan een miskraam en een vroeggeboorte, ander kindje mankeerde iets blah blah :blah:

U kent ze wel... MAFKETELS :gvd:
Dat was binnen 1 mail weg.. de mail was duidelijk zullen we maar zeggen
En zo kwam mijn zus ook met regelmaat foto's van haar dreads en vlechtjes werk tegen...
Hylarisch... dan hadden mensen foto's op hun site gezet alszijnde dat het hun werk was; een hoofd vol dreads of vlechten, en dan stond er een foto bij die gemaakt was bij mijn zus in de huiskamer, de box en een specifieke klok op de achtergrond kon je gewoon zien :LOL: dat was na 1 mail ook zo weg
maart
Zeer actief

Ongelezen bericht door maart »

Ooit eens op de facebook pagine van een vreemd-ver-weg-persoon. Met de mededeling 'soon to be here' erbij.
Net in een periode dat iemand constant aan het vragen was om mijn hond te mogen kopen, want dat hij kopers uit zo een land had... Toen begon ik hem toch wel te nijpen moet ik eerlijk zeggen.
Via via dan gaan achterhalen waarom die foto daar stond, bleek dat het als voorbeeld was omdat het zo een type hond was dat naar daar ging.

Die periode toch Runar niet meer alleen gelaten moet ik zeggen :oeps:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Niet een van mijn honden, maar wel een foto die ik hier in een kleine dierentuin had gemaakt (De Vleut in Best) van een zwartstaart prairiehondje. Deze stond op de site van het WNF met hun copyright eronder. Ze toch maar even gemaild dat ze best wel mijn foto mochten gebruiken, maar dan wel met mijn naam eronder. Na een paar mailtjes is het destijds ook aangepast.
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

zover ik weet zijn er wel paarden en honden gebruikt bij spelletjes...althans daar krijg ik dan pb's van dat kinderen dat doen, ze gaan hun gang maar,daar kan ik niet mee zitten..

en er was eens iemand die wessel zei te hebben ( mijn friese hengst) en een heel inrijdt verhaal erbij,echt ,ik heb er heel hard om gelachen,wat een rare mensen heb je op de wereld zeg,in ieder geval veel mensen met teveel fantasie of dromen :D

verder heb ik nooit gezocht,dus geen idee of ergens mijn dieren gebruikt worden :U:

oww en iemand had eens een Volvo 262 coupe te koop en had op marktplaats dus foto's van mijn auto gebruikt...
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Bayko staat op enkele sites over de verschillende kleuren bij de border collie. Daar is netjes toestemming voor gevraagd dus vind ik het prima. Waar ik stukken minder blij mee was, was de ontdekking dat een BC-kennel de door mij geschreven tekst voor m'n eigen kennelsite bijna letterlijk had overgenomen en op hun site gebruikt. Alleen de namen van personen en honden waren uiteraard aangepast, maar voor de rest was het overduidelijk jatwerk. Daar baalde ik toen behoorlijk van. Helaas niets tegen te doen.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Macho stond een keer op mp als dekreu aangeboden.
Na een mailtje van mij was de advertentie weg.

Verder ben ik weleens foto's van Babs met de honden tegengekomen op verschillende sites en een keer in een tijdschrift.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Ytje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer

Ongelezen bericht door Ytje »

Mn pa zei altijd. Wees blij dat ze het jatten.. dan was het in iedergeval goed! Maar snap dat het lullig is
veertje
Zeer actief

Ik had Smölke een mailtje gestuurd en weet nu dat de fotograaf de foto's zelf te koop heeft en zij de foto daarvan gekocht hebben.

Deze staan er ook:
Afbeelding Afbeelding

Mijn lieve mannetje :I: duidelijk een stuk jonger dan nu
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

M@scha schreef:malinois is hofleverancier van foto's voor jatterts :-) die is haar eigen foto's volgens mij zelf al op mokken en marktplaats tegengekomen
Yep bijna maandelijks krijg ik wel een berichtje dat mijn hond weer ergens staat... van Omroep Brabant tot aan de hond die Osama gevonden heeft in een Amerikaanse krant. En op de Winner waarvan ik door een forummer hier een foto kreeg toegestuurd van een kitsch bordje met 'dit is jouw hond toch?' :mrgreen: ja dat was hem ook. En laatst op facebook waar door oplettendheid van Maart Xito ineens als teef stond aangeboden in een Belgisch asiel terwijl ie al vanaf augustus vorig jaar dood is...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Yara
Zeer actief

Ongelezen bericht door Yara »

malinois schreef:
M@scha schreef:malinois is hofleverancier van foto's voor jatterts :-) die is haar eigen foto's volgens mij zelf al op mokken en marktplaats tegengekomen
Yep bijna maandelijks krijg ik wel een berichtje dat mijn hond weer ergens staat... van Omroep Brabant tot aan de hond die Osama gevonden heeft in een Amerikaanse krant. En op de Winner waarvan ik door een forummer hier een foto kreeg toegestuurd van een kitsch bordje met 'dit is jouw hond toch?' :mrgreen: ja dat was hem ook. En laatst op facebook waar door oplettendheid van Maart Xito ineens als teef stond aangeboden in een Belgisch asiel terwijl ie al vanaf augustus vorig jaar dood is...
Dat is wel heel bizar dat je hond aangeboden staat in een asiel als ie net eens meer leeft :denken: Heb je daar nog iets aan gedaan?
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Mal's honden krijgen ook pups als ze al jaren dood zijn, als ik me niet vergis.
Heel bijzonder.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Caat*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)

Ongelezen bericht door Caat* »

Ik kwam een tijdje geleden ook bij toeval een foto tegen van Fien (die ik alleen hier op het forum geplaatst had). Laat ik zeggen dat er mooiere foto's zijn om te jatten. En ook mooiere manieren om een foto bij te knippen :engel: Ik zit te twijfelen of ik er achteraan moet gaan of dat ik het maar zo laat gaan....
http://www.bhv-themax.be/?p=797
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marjoleine schreef:Mal's honden krijgen ook pups als ze al jaren dood zijn, als ik me niet vergis.
Heel bijzonder.
Nee bijna, hij was vader van een franse teef in Amerika met fci stamboom :mrgreen: terwijl hij nog nooit een stamboomteef heeft gedekt en zeker niet de moeder van die teef
Ja... met die hond had ik echt een wonderdog hoor...!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Yara schreef:
malinois schreef:
Dat is wel heel bizar dat je hond aangeboden staat in een asiel als ie net eens meer leeft :denken: Heb je daar nog iets aan gedaan?
Ja een heel boos mailtje verstuurd, niet alleen door mij maar ook nog doorveen aantal anderen die hem herkend hadden. Niet alleen omdat t natuurlijk erg lullig was om je overleden hond te zien staan voor herplaatsing maar ook nog eens voor t bedonderen van event geinteressseerden. Kom je daar naar toe staat er oneens een totaal andere hond...
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

tja
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

veertje schreef:Ik was op zoek naar wat fotootjes en kwam opeens via een foto van Joris op de site van Smölke. Staat Joris daar bij een stukje over het markiesje (Klik). De foto is ooit tijdens het Animal Event gemaakt in een standje. Vind het geen probleem dat hij daar staat, maar een meer rastypische hond had misschien beter gepast :mrgreen:

Afbeelding

Zijn jullie je hond al eens ergens tegengekomen zonder dat je het wist?

Ja, een tijd geleden ontdekte ik Bente (een van mijn vorige honden) op Zazzle.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

http://www.zazzle.com/drentsche_patrijs ... 4003697100" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Kaiou schreef:Toevallig van de week, op facebook.
Een bedrijf wat 'van foto naar olieverf' op canvas aanbiedt.
Er staan wat voorbeelden bij, onder andere dus een foto van Kaiou.
Nadat ik er een opmerking bij had gezet ("wat leuk! wist ik niks van"), kreeg ik van het bedrijf een canvas aangeboden :wink:
Afbeelding
Als ze het helemaal netjes hadden willen doen dan hadden ze het van te voren kunnen vragen. Maar deze oplossing is ook wel sympathiek. Ik begrijp wel dat ze hem hebben gekozen, hij heeft een hele aparte haarstructuur die zich uitstekend leent als voorbeeld. Ik vind het een gaaf schilderij!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”